Na mně se indolický chová jen ten Lutens, s Dilettante to bylo v pohodě.
Ta Eau du Ciel je dobrá, že jo? Škoda, že tak blbě drží.
Na mně se indolický chová jen ten Lutens, s Dilettante to bylo v pohodě.
Ta Eau du Ciel je dobrá, že jo? Škoda, že tak blbě drží.
Mně se zdálo, že drží dost dobře! Vím že s goutalkama je většinou problém, ale i ta moje má slušnou výdrž. Tak nevim - asi jsem na ně nějak líp uzpůsobená
No to mi neříkej ani ve srandě, že na tobě Eau du Ciel drží? Já chci taky, fňuk.
Jo, ta Heure Exquise drží i na mně, ale to už je koncentrace eau de parfum. Já mám problém jen s těma toaletkama.
Nevím proč, na mně toaletky vesměs držej. Nejen AG, i taková No.19 - víc než na jinejch... No ale záleží na celkový kondici: vyskytnou se chvíle, kdy je za pikosekundu pryč nejen edp, ale i extrait. To taky nevím proč.
Jul et Mad Paris - Secrets du Paradis Rouge
Po prvním seznámení okamžitě přeskočila jiskra A v tom prvotním omámení můžu říct jen jedno - nejkrásnější pomerančovej květ, kterej jsem kdy potkala. Toužím po hlubší známosti
Tak to jsem překvapená.
Shodou okolností jsem Secrets du Paradis Rouge zrovna dnes zkoušela, ale jenom na papírku, protože mi vůně připadala moc prvoplánově líbivá na to, abych plýtvala místem na ruce.
Vzpamatuj se, proboha, vždyť ten pomerančový květ tam jde do sladkých tónů! To se ti přece nemůže líbit!!! Když už po zvolení Trumpa americkým prezidentem přestal svět existovat v podobě, v jaké jsme ho znali, neboř mi alespoň naše parfémové hájemství!
No prosím tě, ty a taková slaďárna? Jsem kvůli tobě přednostně vytáhla vzorek a začala ji zkoušet. Jako jo, je povedená jako všechny vůně Jul et Mad a kabelkové balení bych určitě unosila, ale dyk to jsou loňský Wasserovy svatební mandle, jen méně sladké bez té bíločokoládové polevy z tonky, liší se akorát tím, čím tématicky odkazuje na loňskou Nin-Shar a Néu.
EDIR: Hehe, koukám, že Fleur byla rychlejší.
Já tedy couvám, beru to zpět...
Jen zkoušej, ba přímo si to pořiď. Já si počkám... klidně to po tobě i donosím... (štve mě, že mám k dispozici jenom takové mrtvolně strnulé smajlíky, jinak bych tam lupla nějakého, co si smíchem rve vnitřnosti).
No když myslíš, nektare...
Tak to jsem překvapená.
Shodou okolností jsem Secrets du Paradis Rouge zrovna dnes zkoušela, ale jenom na papírku, protože mi vůně připadala moc prvoplánově líbivá na to, abych plýtvala místem na ruce.
Vzpamatuj se, proboha, vždyť ten pomerančový květ tam jde do sladkých tónů! To se ti přece nemůže líbit!!! Když už po zvolení Trumpa americkým prezidentem přestal svět existovat v podobě, v jaké jsme ho znali, neboř mi alespoň naše parfémové hájemství!
Vyzkoušej na ruku! A na krk a pod vlasy. Já nádherná, chumlací. Sladká, ale ne tak, aby brněly zuby. Mnohem míň sladká než Néa a než guerlainovská svatební. Každopádně hodně jinak, i když příbuznost tam je. Já už snad tu recenzi konečně dopíšu. Tak krásná kořeněná mandarinka v kombinaci s pomerančovým květem je k pohledání.
V klidu zasuň vnitřnosti zase tam, kam patří - jelikož pravděpodobnost pořízení nějakého toho flakonku je rovna výhře jackpotu (potažmo na něm přímo závislá ), jsou úvahy o donošení poněkud mimo. Nemluvě o tom, že bych nepustila ani mililitr
No ta mandarinka s pomerančovou kůrou a hřebíčkem je opravdu v bio kvalitě a vytváří příjemnou vánoční atmosféru, když nepočítám tu švestkovou davanu, kterou se hlásí k Nin-Shar, potažmo k Néa. Jenže já mám tu smůlu, že na mně hlava každé vůně vydrží většinou tak 10 až 15 minut. Potom už mám mandarinky konec a vyloupnou se mi méně sladké guerlainovské svatební mandle s ovocnou růží z Nin-Shar, přičemž základ už má opět ze svatební vůně, jen bez tonky, s medovým benzoinem z Néa.
Ano, souhlasím, že je mnohem méně sladká než Néa a dokonce méně sladká než Guerlain, což jí dělá určitě nositelnější a je krásná, na druhou stranu ale o dost líbivější a už pro mě není tak originální, když nepočítám těch prvních deset minut. Čekala jsem něco trochu jiného, odvážnějšího.
V Douglassu v Palladiu jsem zkusila Infusion de Mimosa Prada, naprosto zapomenutelná, nicméně tam ta mimóza opravdu byla.
A pak ty rádoby exklusivky od Bvlgari, Galaluna a Noorah. Z dojmu z těchto dvou - opět hra na exklusivitu. Po dvou hodinách jsem si udělala málem díru do předloktí, a nic, naprosto nic. Tak tento taneček vynechám, při ceně kolem 8 tis. za 100ml je to nenažranost. Ostatní z řady jsem nezkoušela, neb mě složky neoslovují, třeba zrovna ty budou mít delší výdrž
Ano, naprosto souhlasím, že cena těch exkluzivek Bvlgari je totálně přešvihnutá. Mně se líbí akorát ta fialová Ashlemah, ale to by musela stát tak čtvrtinu nejvíc.
Bvlgari exkluzivky jsou hezké, ale za tu cenu... zrychlený tep se nekoná. Ale jsou fotogenické.
Přišly mi ty vzorky od Sylvaine Delacourte. Je jich pět, takže zatím jen zhruba a letem světem (na papírku):
Dovana
Jemňoučká pižmovka se špetkou vanilky a kapkou neroli. Neškodná, univerzální (nepříliš osobitá) až miminkovská vůně. Nejslabší výdrž/sillage.
Florentina
Pudrová pižmovka s lehkou mandlovou příchutí a zejména krásným kosatcem, ležícím na vetiverovým a pryskyřičným základu.
Smeraldo
Citrusová pižmovka. Ale žádná kolínská, je docela hutná. Limetka je sladší a vytrvalá, okořeněná rovněž nasládlou andělikou. V závěru malinko vetiveru.
Lilylang
Jasná květinovka: růže (ve složení je sice "růžový pepř", ale já to vidím jinak ), jasmín a ylang, maličko balzamický pryskyřice, všechno na pižmovým obláčku. Velmi "ženská", docela výrazná.
Helicriss
Krásná slaměnka!! Se snítkou rozmarýnu, na základu směsi jemný pačuli a pižma. Sofistikovaně aromatická záležitost
Asi bych nejdřív váhala mezi Florentine a Helicriss, ale Florentine je na moje poměry přece jen dost sladká/pudrová. Takže mým vítězem je jednoznačně Helicriss!
Jako unisex bych asi označila jen Helicriss a Smeraldo. Proti gustu žádný dišputát, ale ostatní vidím jako vysloveně ženský.
Já se jimi probírám už pár dnů. A pro mě nezajímavější je také Helicriss.
To ráda slyším
Jen mě tak napadá, co by se stalo, kdyby se všechny smíchaly do jedné... ten výrazně společnej jmenovatel, t.j. pižmo, k takovejm úvahám přímo svádí
Over The Musk (Thierry Mugler)
Příjemně hladce dřevité bílé pižmo, takové kultivované a upravené, unisexové. Cedr je ve výborné formě, sušší a povedený. S drydownem vůně lehce zesládne a objeví se kosatcový pudr - celkové vyznění je nyní už ve stylu VCA Bois d'Iris (bez kadidla), což sice není kdo ví jaká originalita, ale mně osobně z toho počtu podobných vůní sedí Over The Musk asi nejlépe. Business casual jak vymalovaná, spíš minimalistická, přitom není odtažitá nebo chladná, ale hebce pohladí. Od Muglera jsem čekala nějakou předimenzovanou šílenost a hle - ono to jde i jinak. Po této zkušenosti by mě zajímaly i ostatní jeho exkluzivky...
Nejnovější komentáře k vůním
Nejnovější články