Obávám se, že na to je LVMH příliš velký kolos. Jediný argument jsou čísla prodeje. Bohužel.
Guerlain
Jestli jsem to správně pochopila, tak ty barevné flakonky My Exclusive Collection byly hlavně pro tu prezentaci ve Versaille a finální verze bude pravděpodobně jiná.
Ano, mělo by to tak být. Hlavně aby to zase nebyl design obšlehnutý zase odněkud.
Ale stejně je to trochu zvláštní prezentovat vůně, které ještě ani nemají vlastní finální flakon. To jsem u exkluzivek zažila asi poprvé.
"A teď přemýšlím, o kterých vůních které značky (včetně nikovek) se dneska dá říct, že jsou osobité a že ji (zančku) poznáš na dálku. Což neznamená, že by nebylo nejlepší, kdyby si zrovna tohle Guerlain zachoval. "
To je pravda, a celá ta bída. Nakonec o tom ten Turin taky mluvil (i když dost optimisticky). Guerlain je sice jedinečnej v zachování těch starejch pecek, ale právě proto by mohl udělat i novou - jo, ta chyprovka nebo aldehydovka... Takhle se jen zařadili k lavýbelkám, a to je škoda.
No, stejně jako ty a cinkja jsem taky ráda, že kvalita Shalimaru zůstala zachovaná, ale holt od takovýho gigantu čeká člověk trochu víc. I co se pouhýho mainstreamu týče. Rozmělňujou talenty (a tak se nedivím ani tomu Thierrymu).
Možná Chanel dělá ještě vůně, které jsou osobité, mají svůj styl a jsou rozpoznatelné. A to jak mainstream tak exkluzivky. Jiná značka mě nenapadá. Jenže Chanel, to je především móda. Guerlain je tradiční parfémový dům, který dělá "jenom" vůně a kosmetiku a proto je i to očekávání větší.
"holt od takovýho gigantu čeká člověk trochu víc."
Toto, presne. Tobôž od takého gigantu s takou tradíciou.
L'Homme Ideal dostane letos verzi Sport.
Pánská řada Les Parisiens bude mít novinku Frenchie.
V Absolus d'Orient bude konečně oudovka - Oud Essentiel (tmavě zelený flakón).
všechny zprávy bez záruky
Á, tak už je to tady. A můžeme se zase začít opatrně těšit .
Tak flakón letošní Muguet vypadá naživo úplně stejně, jako na obrázku. V Paříži cena 430 euro, v Praze cca 550 euro.
(Fotka: Instagram, yokiso2013)
Moc hezkej rozdíl. Za to už si člověk může dopřát zpáteční letenku Praha - Paříž a ještě mu zbude na jeden nocleh.
Škoda, že klasika už teď zůstává opomenutá... no nic, hlavně, že se vyrábí.
(Fotka: Instagram place_vendome_haute)
Ach, ach, ach....pávy ja mám tááák rada, ale...nosila by som to ?
Z rozhovoru s Angelinou Jolie o Mon Guerlain v české dubnové Elle:
Co konkrétně se vám na vůni Mon Guerlain líbí?
To jak voní po levanduli, jasmínu a santalovém dřevu. Nemám ráda silné ani sladké vůně. Miluji parfémy, které jsou lehce smyslné a které můžu nosit nejen v kteroukoli denní a noční hodinu, ale i během celého roku. Přesně takový je Mon Guerlain.
A proto se jí líbí Mon Guerlain, že není sladký!
Ehm, tak to by me zajimalo, kdo ji to "napsal". To je blabol. Mela jsem miniaturku, ale dala jsem ji kamosce, je hezkej, ale prijde mi proste moc mainstreamovej.
Nicmene Habit Rouge super! Cimz bych chtela podekovat mistnim zenam za rady. Je proste "jinej". Z Guerlain damskejch zustanu u L'Instant, ten je uzasnej a drzi jak helvetska vira, klidne i tri dny (a muzska populace ho rada), Mitsouko, pak panska L'Homme Ideal (jsem zvedava na tu letosni letni) a AA Bergamot Calabria, ta se mi libi hodne.
AJk se prosim jemnuje vlakno, kde se radi typ vune? Dekuji :)
Tomu jsme se smáli s Ulrikem. Prostě kecy v kleci.
Taky jsem si říkala, jestli jí tuhle konkrétní odpověď někdo předem připravil nebo je to z její vlastní hlavy. Ono je tam těch keců víc, ale tenhle je asi nejvíc bijící do očí.
I když třeba hned za tím následuje, jak za ní údajně do Kambodže, kde natáčela svůj film, přiletěl Laurent Boillot, aby jí poprvé představil jednotlivé ingredience teprve vznikajícícho parfému. To by bylo fajn, kdybychom z předcházejícího rozhovoru s Thierry Wasserem nevěděly, že v té době už měl Mon Guerlain dávno hotový, aniž by předem věděl, že se Angelina stane jeho tváří. No pobavila jsem se.
Tak to je super, že Habit Rouge ti sedla. Je parádní. Já bych si na sobě dovedla představit předloňskou Habit Rouge Dress Code tím, že je sladší než klasika, která je pro můj nos už moc pánská, ale zase ne tolik sladká jako L´Homme Ideal. Zkoušela jsi?
Asi hledáš tohle vlákno http://www.parfumanie.cz/forum/detail/parfemova-poradna:c16/t445.htm?page=35#m94536 .
Ty jo s tou Angie je to teda fakt trapas, meli by si srovnat stories.
L'HOmme Ideal mam oba dva stabilne, ten bily letni mi voni vic, cerny nosim v zime, je sladsi, to je fakt. Letos bude modrej letni, zamerenej na vodu nejak. Habit je fajn, akorat ta EdP zas tolik nevydrzi, ale do prace je to asi lepsi. Nosim hodne veci trochu do panska (obleceni) a k tomu se to myslim hodi.
Dekuji, napisu ostatni do prislusneho vlakna :)
Bože to jsou žvásty.
Proč by jí proboha měli představovat ingredience? Kdyby je neschválila, že by jako použili něco jinýho?
Tak jsem dnes měla příležitost Joyeuse Tubereuse poprvé vyzkoušet. A je to to tak, jak psala domenica v recenzi. Kde že jako ta tuberóza je?
Potkáte v ní všechny možné kytky, hlavně ten samý druh jasmmínu jako v Diorově exkluzivce Grand Bal, který připomíná vůni nehoubičkující gardénie a taky nádherné křehké neomamné lilie s vanilkkou jako např. v Lutensově La Vierge de Fer (tady samozřejmě bez kovových tónů a kadidla), ale tuberózu fakt ne.
Je povedená a určitě ji řadím o úroveň výš než Néroli Outrenoir (i když ta se mi jinak líbí taky), ale bohužel pro můj nos zmlsaný Boisé Torride, Oriental Brulant nebo Iris Ganache je pořád málo exkluzivní - tady už jde jejich úroveň pro mě ruku v ruce. Navíc teď ppo třech hodinách od navonění se musím už cpát nos vyloženě ke kůži, abych něco vítila.
Každopádně právě z důvodu výše dvou zmiňovaných vůni si směle troufám odhadnout, že Joyeuse Tubereuse se bude zcela určitě zamlouvat Mitzi .
Toliko první letmé dojmy.
Aqua Allegoria Bergamote Calabria
Úvodní bergamot s přírodním citrónem, neroli a petitgrainem má v sobě skutečně příjemnou svěžest a svíravou trpkost, že by srdce zaplesalo. Cítím i tu snítku verbeny, i když jen na okamžik. Bohužel tahle nejkrásnější fáze nevydrží ani pět minut a zůstanou jen plátky citrónu s kůrou, zlehka posypané sladkým bílým pižmem. Sladkost ale naštěstí není dramatická, jelikož vedle citrónu někdo vzápětí položí několik okvětních plátků májové růže z La Colle Noire a zázvor – uváděný kardamom, jsem v ní nějak nenašla. Dojezd má skutečně lehce dřevitý, nikoliv však cedrový, což kvituji, krapet okořeněný pačuli. Mojí oblíbenou AA Mandarine Basilic sice nepřekonala, nicméně líbí se mi víc než AA Pera Granita a určitě i víc než AA Limon Verde,
Díky za úžasný popis Aqua Allegoria Bergamote Calabria.
Nejnovější komentáře k vůním
Nejnovější články