...a pak i
Acqua di Genova
Sinfonia di Notte
Mazzolari
Honoré des Prés
Profumi di Pantelleria
...a pak i
Acqua di Genova
Sinfonia di Notte
Mazzolari
Honoré des Prés
Profumi di Pantelleria
To jo, ale pořád je ten základní tvar flakonu Amouage hranatý a barevný, i proto je zařadil k vůním Clive Christian. Ten Xerjoff už to má trochu složitější, protože každá jejich kolekce má jiný design. Kterou z nich zvolit? Pravdou je, že kolekce Shooting Stars žádné dobře pochopitelné vůně neobsahuje, sama bych si jinou než Ibitiru nekoupila a většinový zákazník pravděpodobně jakbysmet. Flakony kolekce Join the Club jsou modrozlaté, to by vůbec nešlo a je dost nevyrovnaná. A pak už z těch cenově přijatelných zbývá jen kolekce Casamorati. Tam jsou i líbivky, ale zase narážíme na design (dělají dojem plastu). Vidím to v Berlíně v Department Store, ani tam tyhle vůně nefrčí a to je tam ta klientela mnohem širší.
Navíc on tam ty Amouage vzal kvůli tomu, že se na ně ptali zákazníci, když zmizely z Madeleine. Taky je pravdou, že Amouage jsou mnohem provařenější než Xerjoff.
RoSa: Vůně Ineke bohužel zatím neznám. Design je jednoduchý, cena sice přijatelná, ale nevěřím, že by se pouštěl do takhle neznámé značky, navíc se sídlem v USA.
Miru: No Profumi del Forte by se mi líbily, design, cena, dobré vůně, jenže zase to naráží na tu nedostatečnou provařenost.
Vemte si, když navštívíte v Paříži dejme tomu Printemps coby řadový turista a někdo, kdo si chce koupit vůni, ale nemáte v nikovkách nějaký hlubší přehled. Určitě nejdete po regálech, ale po těch značkách, které tam mají svůj samostatný koutek, tj. Lancome, Dior, Guerlain, Lutens, Frederic Malle, Caron, Hermés, L´Artisan, Maison Francis Kurkdjian, Penhaligon´s, The Different Company, Robert Piguet, Boadicea the Victorious, By Kilian, Agonist, Diptyque, Annick Goutal, Armani Privé. Tohle všechno už v Praze je.
A zbývá vám Acqua di Parma, což je dneska už spíš záležitost pro Douglas, Stéphane Humbert Lucas, kde je ale problémem cena, no a poslední, kdo tam má svůj samostatný panel, je právě Profumum Roma. Ostatní je strčeno do regálů stranou. A rozhodně nehrozí, že byste tuhle značku objevily v některém českém e-shopu. Na to si u Profumum Roma dávají pozor podobně jako Frederic Malle, čili tam nehrozí cenová konkurence.
Řekla bych, že zhruba v tomhle je asi nutno hledat klíč, podle kterého v Ingredients postupují. Nechtějí riskovat ležáky.
A musí to být Itálie? Co třeba Ramon Monegal? Flakony by tam hodily náramně, sice padesátky, ale do 200 euro se vejdou...hned bych tam šla na čuchanou
No když Itálie, tak proč ne i Farmacia SS. Annunziata? Je to nikovka, zajímavá značka s historií, voňavky jsou to dobrý... nikde se tady neprodávaj a jsou za slušnou cenu! To by jim mohlo vyvážit ty strašlivě drahý...
Třeba by ti Taliáni uvítali rozšíření prodeje, kromě jejich kamenný prodejny jsou k sehnání jen na Luckyscent nebo ALZD...
No a z jinýho konce světa třeba Fueguia 1833, to je docela slibná značka. A prodeji (patřičně sofistikovanýmu ovšem) se nebráněj, jak jsem si všimla v jednom obchoďáku
...jo, to jsou také super tipy!
Tauer? Ten kedysi do Čiech nepredával ani cez web?
V Ingredients bych uvítala třeba Lorenzo Villoresi, tam by se toho dalo vybrat :-)
Ne, to já nemyslela, že to musí být nutně Itálie. Jen jsem šla podle klíče, na jakou nikovou značku můžete narazit běžně ve vícero zahraničních městech a zároveň by se dobře prodávala jak mezi nezasvěcenými turisty, tak i mezi fajnšmekry.
Jo, Farmacia SS. Annunziata by nejspíš šla, ti mají v sortimentu dobře pochopitelné vůně někde na úrovni Kiliana, cenově jsou přijatelné. Sice mě osobně v ní kromě 450 nic neláká, ale o mě vůbec nejde, protože s Kilianem to mám jakbysmet. Jen si teď nejsem úplně jistá s tou změnou designu, kterou nedávno provedli na flakonech, kdy je změnili na neprůhledné http://www.farmaciassannunziata1561.it/it/linea-profumi/profumi . Působí to malinko jak flašky od sprchových gelů.
Fueguia 1833 by mě zajímala moc, flakony by do Ingredients podle mě parádně designově zapadly, jenže ty vůně vůbec neznám, takže těžko odhadovat, jak by se ta značka prodávala. To podle mě nebudou riskovat.
Tauer, o kterém píše slniecko, ten nemá v Ingredients šanci kvůli designu flakonů.
No ten Monegal, o kterém psala mirajo, ten by se mi líbil hlavně kvůli snadné dostupnosti Ambra di Lunaa designově by tam určitě zapadl. Leč jak znám ty zbývající vůně, obávám se, že i kvůli té ceně (v Německu se nyní padesátka prodává za 145 euro) by to s tím prodejem nejspíš dopadlo jako u Mony di Orio.
Já si hlavně myslím, že doopravdy ten sortiment už nějak ve velkém rozšiřovat nebudou. Ten prostor není nafukovací. Maximálně vymění nějakou z těch zmiňovaných méně úspěšných značek.
a co PG a Lorenzo Villoresi? to má šanci nebo ne??? Mám dojem, že o PG mi Jakub jednou říkal, že možná časem jo...ale to už bylo docela dávno
jinak za Sinfonia di Note a Farmacia se taky přimlouvám, cenově jsou dostupné a design mají taky spíše jednodušší
Podívám se doma - měla jsem tři vzorky Fueguia, jestli je najdu, vezmu je zítra na sraz.
Oni jsou zajímavý i tím původem, z Jižní Ameriky tady snad nic jinýho není...
To ale zase bereš podle toho, co bys ráda ty sama, viď?
Mám dojem, že Lorenzo Villoresi se v Praze už svého času prodával v nějakém butiku a nesetkalo se to s příliš velkým úspěchem. V Department Store v Berlíně se sice prodává, ale nic extra, když se to srovná s Fredericem Malle, Francisem Kurkdjianem nebo Kilianem, které tam mají rovněž. Osobně by mi Villoresi víc zapadal do Royal Perfumery na Václaváku.
Sinfonia di Note zase až tak úžasné nebo dobře prodejné vůně nemá, to spíš ta Farmacia SS. Annunziata.
Vůně PG mají sice minimalistický design, kterým by to PG rozhodně zapadly a jsou i zajímavé, ale zase je tu několik proti. Jednak hrozně široké portfolio vůní. Jenom základní číslovaná kolekce obsahuje 25 vůní. Na to nemají prostory a dost pochybuju, že by je nechali vzít jenom něco. Dalším proti je právě ten design flakonů. Až příliš minimalistický! Vůbec nezohledňuje zákazníky, kteří si parfém kupují nejen kvůil samotné vůni, což je určitě i důvodem, proč to zase není takový prodejní hit jako zmiňovaný Kilian či Frederic Malle, který zase láká i na kulturu prodeje. V Königsparfumerie Dresdem vůně PG měli a zbavili se jich, protože se prostě neprodávaly. V Paříži se vůně PG prodávají nejblíž k centru v Sens Unique. V Německu to takový prodejní hit není, jak by se možná mohlo zdát, ani ALZD nemá jejich kompletní sortiment, v Berlíně jakbysmet a to jsou ještě v takové dosti odlehlé parfumérce mimo centrum. V Königsparfumerie v Drážďanech je měli a nakonec se jich zbavili, protože se prostě neprodávaly. Nevím teda, jak ve Vídni v Le Parfum. To by možná mohla zjistit blackviolet.
Uzavřela bych to tím, jak už opakuju po několikáté, fakt si nemyslím, že by v dohledné době ten sortiment doopravdy nějak rozšířovali dál. Je potřeba si totiž uvědomit, jaké parfémové veletoče tam byly jenom v letošním roce: Aedes de Venustas, Frederic Malle, Nasomatto, Amouage, Diptyque. Plus rozšiřovali stávající kolekce od Histoires de Parfums, Kilian, Private Collection od Clive Christian a novinky stávajících značek. To jsou obrovské investice, u nichž potřebují, aby se jim vrátily, než neustále dál a dál střílet od boku další značky. Teď je potřeba, aby si zákazníci zvykli na nějaký ustálenější sortiment, oni mohli zjistit, co se prodává a co ne a na základě toho pak třeba eventuelně ty méně úspěšné vyměnit s ohledem na kritéria, co zmiňuju. Teď už na to jdou víc promyšleně než ze začátku.
Jé, to by bylo bezva. Díky.
s tou Boadiceou to přiznali taky.
v Drážďanech ale mají jen několik PG (edit: aha, tak to je doprodej, jak to u tebe čtu dál).
ve Vídni nemají úplně všechny - nebo jsem něco přehlídla. ale myslím, že tam něco, co jsem hledala, nebylo. možná se pletu.
V Le Parfum se vůně PG zatím drží a mají jich celkem velký sortiment. Takže se zdá, že se prodávají.
Jinak tam taky probíhají přesuny (ten poslední velký byl kvůli exkluzivním řadám Guerlain a jejich odpovídající prezentaci, kterou vyžaduje značka) a hodně značek má sortiment dost omezený (Montalky mají jenom ty, co se dobře prodávají, zdaleka ne všechny). A některé značky potichu zmizely, co si tak vzpomínám, tak třeba House of Sillage.
Možná jim pár chybí nebo to právě došlo.
k odpovídající prezentaci bych dodala toliko, že by měli někdy utřít prach
tak to určitě
A jo, toho Villoresiho už v Praze měli - někde kousek od Ingredients to bylo...
Aha, díky.
No tak teď je otázka, jestli by zákazníci v Praze odpovídali zaměřením těm vídeňským nebo těm berlínským. Pořád tu však zůstává problém s prostorem, který by vůně PG kvůli poměrně širokému portfoliu potřebovaly.
A jo, toho Villoresiho už v Praze měli - někde kousek od Ingredients to bylo...
Vůně Villoresi byly v butiku v Široké. A moc se neprodávaly. Což samozřejmě neznamená, že v jiných prostorách by to muselo být stejné.
Nejnovější komentáře k vůním
Nejnovější články