Kammila no super:-/
já jsem po výše popsané zkušenosti naprosto pevně rozhodnutá, že nikdy, fakt nikdy už žádnou smlouvu s operátorem uzavírat nebudu... takže jedině předplacenou kartu kterou vypotřebuju a zahodím. jasně, nemají to rádi (bodejť), tak jsem čekala že při přechodu na e-sim budou zrovna s těmahle číslama dělat ciráty. ovšem muž to všechno předem pozjišťoval a "Lukáš" mu potvrdil že twistkarta=vůbec žádný problém. dokonce o tom přesvědčil i mě
1. ne každá prodejna v růžových barvách je "ta pravá" prodejna co patří přímo T-mobile, ty jsou prý v brně jen tři. neskonalé štěstí že hned druhá na kterou jsem narazila byla tahle "vyvolená":-D (borec v té první mi samozřejmě neprozradil že tyhle shopy dostávají vše se zpožděním a že existují i "lepší" prodejní místa)
2. borec č. 2 ve správné prodejně mi nakukal, že nemá smysl aktivovat simku hned, jak mi dal kód, že prý to tak cca 15 min. trvá, a prý nemám plašit když to hned nepůjde, že to za chvíli "probublá". podivil se sice, že převádím twist - ale není to prý vůbec žádný problém
3. za půl dne telefonát na infolinku, hlášení závady, moc milá paní pravila, že to je problém nad její síly, nicméně předá požadavek na technickou podporu a nemám se bát, během půl hodinky mi zavolá technik. to jsem zpozorněla a říkám jí, ať si tedy zapíše číslo, na které ten technik má volat...
4. za dalšího půl dne nový telefonát na infolinku, moc milá paní zjistila, že první paní zapsala čísla přesně obráceně (převést to z kterého volám a zavolat na twistkartu) a ujistila mě, že se nemám bát, během půl hodinky mi zavolá technik
5. přišla mi sms, že můj telefon nepodporuje e-sim
6. pokračování příště...