Mobilní operátoři, mor, tyfus a cholera

03. listopadu 2018 09:33
Offline viktorka_od splavu
Avatar
46038 příspěvků moje polička 03. listopadu 2018 09:33

kdysi před lety jsem potřebovala doplatit dvouletou smlouvu a zrušit číslo. předmětná simkarta už neexistovala. anabáze minimálně na tři měsíce a peněz nepočítaně. největší zádrhel byl v tom, že nebylo lze inaktivovat číslo voláním/sms z toho daného čísla

nicméně léta plynula v klidu a míru a věci za mě řešili jiní, až... až jsem pocítila potřebu pořídit si druhé číslo. ale komu by se chtělo tahat dva telefony...

znáte Lukáše z FB T-mobile? milej kluk:-) hlavně mu nevěřte, páč kecá jako všichni!

Offline Kammila
Avatar
645 příspěvků moje polička 03. listopadu 2018 13:49

U O2 jsem v polovině září hlásila vypadávající internet.  Následovala návštěva technika,výměna modemu. Nicméně výpadky pokračovaly dále, další technik údajně měřil cosi v okolí domu, po 3 týdnech nám z prodejny O2 vrátili původní modem (byl ještě v záruce) že neshledali závadu. Mnou požadované snížení částky poplatku za září (když půl měsíce net skoro nejel) zamítli, protože porucha zcela jistě není u nich ale v našem modemu. Takže doma máme 2 modemy, nefungující net, papír že chyba není u O2 a řešení v nedohlednu. Už jsme sice přešli na jiného dodavatele, ale teď nás čeká tahanice o výpověd smlouvy - je tam závazek, který jsme povinni dodržet ačkoliv net nejede 

Offline viktorka_od splavu
Avatar
46038 příspěvků moje polička 03. listopadu 2018 14:48

Kammila no super:-/

já jsem po výše popsané zkušenosti naprosto pevně rozhodnutá, že nikdy, fakt nikdy už žádnou smlouvu s operátorem uzavírat nebudu... takže jedině předplacenou kartu kterou vypotřebuju a zahodím. jasně, nemají to rádi (bodejť), tak jsem čekala že při přechodu na e-sim budou zrovna s těmahle číslama dělat ciráty. ovšem muž to všechno předem pozjišťoval a "Lukáš" mu potvrdil že twistkarta=vůbec žádný problém. dokonce o tom přesvědčil i mě

1. ne každá prodejna v růžových barvách je "ta pravá" prodejna co patří přímo T-mobile, ty jsou prý v brně jen tři. neskonalé štěstí že hned druhá na kterou jsem narazila byla tahle "vyvolená":-D (borec v té první mi samozřejmě neprozradil že tyhle shopy dostávají vše se zpožděním a že existují i "lepší" prodejní místa)

2. borec č. 2 ve správné prodejně mi nakukal, že nemá smysl aktivovat simku hned, jak mi dal kód, že prý to tak cca 15 min. trvá, a prý nemám plašit když to hned nepůjde, že to za chvíli "probublá". podivil se sice, že převádím twist - ale není to prý vůbec žádný problém

3. za půl dne telefonát na infolinku, hlášení závady, moc milá paní pravila, že to je problém nad její síly, nicméně předá požadavek na technickou podporu a nemám se bát, během půl hodinky mi zavolá technik. to jsem zpozorněla a říkám jí, ať si tedy zapíše číslo, na které ten technik má volat... 

4. za dalšího půl dne nový telefonát na infolinku, moc milá paní zjistila, že první paní zapsala čísla přesně obráceně (převést to z kterého volám a zavolat na twistkartu) a ujistila mě, že se nemám bát, během půl hodinky mi zavolá technik

5. přišla mi sms, že můj telefon nepodporuje e-sim

6. pokračování příště...

Offline Mutziputzi banned
Avatar
20970 příspěvků moje polička 04. listopadu 2018 16:14

podle mě předplacenou kartu už používaj leda bezdomovci a kriminálníci, racionální důvod proč mě nenapadá

Offline cinkja
Avatar
1514 příspěvků moje polička 04. listopadu 2018 16:59

Mutziputzi 

Nejsem ani bezdomovec, ani kriminálník. Přesto jsem nikdy neuzavřela smlouvu s žádným operátorem. Mobilní telefon používám přiměřeně hojně a nabití karty zhruba jednou za měsíc mi toto používání nijak nekomplikuje.

Vyhovuje mi svoboda .

Offline Mutziputzi banned
Avatar
20970 příspěvků moje polička 04. listopadu 2018 17:01

cinkja Ja jsem zcela svobodna, predpokladam, ze to mam levnejsi a dobijenim se nemusim obtezovat, nemyslim to jako rypani, fakt nevidim jediny benefit.

Offline Korsičanka
Avatar
12834 příspěvků moje polička 04. listopadu 2018 17:11

cinkja A pro důchodce je to taky vyhovující, co vím. Já sama uvidím, až mi v únoru skončí smlouva, zda z operátora vyrazím o dost levnější tarif - pokud ne, jdu taky do karty

Offline Mutziputzi banned
Avatar
20970 příspěvků moje polička 04. listopadu 2018 17:16

Korsičanka Jsem dost presvedcena, ze predplacena karta neni nikdy levnejsi nez pausal, jako jo, provolam, nedobiju, nevolam...ale pripadala bych si jak chudej studentik Ti stoji za zmenu cisla?

Offline cinkja
Avatar
1514 příspěvků moje polička 04. listopadu 2018 17:18

Mutziputzi 

Každá smlouva pro mě představuje určitý závazek. Vyhovuje mi to a neměnila bych. Cenu dokážu posoudit jen v rámci rodiny a tam si stojím nejlépe. Ale je fakt, že nedisponuji přemírou dat, nepotřebuji je. Dobíjení je asi stejné obtěžování jako placení faktury.

To jen tak v rámci debaty,mám jiná oblíbená témata

Offline viktorka_od splavu
Avatar
46038 příspěvků moje polička 04. listopadu 2018 17:22
Reakce na cinkja:

Vyhovuje mi svoboda .

Offline viktorka_od splavu
Avatar
46038 příspěvků moje polička 04. listopadu 2018 17:28

jinak mi připadá opravdu vtipná situace, kdy si pořizuju virtuální kartu, protože můj telefon neumožňuje vložit dvě reálné SIM - a operátor, který tento produkt začal nabízet, předpokládá že tu simku kterou převádím, mám vloženou v telefonu.. tak na co bych pak chtěla tu virtuální?  když jsem tímto sdělením vyrazila "Lukášovi" dech, asi na pět minut se odmlčel (zřejmě aby si to promyslel:-))) a pak mi napsal, že aktivační kódy pro twist karty budou k dispozici až příští týden:P

jsem moc zvědavá, co si na mě vymyslí příští týden

Offline Mutziputzi banned
Avatar
20970 příspěvků moje polička 04. listopadu 2018 17:32

viktorka_od splavu fakt velka svoboda, muset dobijet a kdyz to ztratim, mam smulu a novy cislo...BTW ta iluzorni svoboda cloveka, co musi chodit do prace, musi platit dane, sluzby vseho druhu, ucet v bance tez asi bude, digitalniho nomada jsem tady nezaznamenala...jako jo, kdyz ten pocit da predplacenka

Offline viktorka_od splavu
Avatar
46038 příspěvků moje polička 04. listopadu 2018 17:33

Mutziputzi já to číslo reálně na nic nepotřebuju. 

každopádně to že ti něco nevyhovuje nebo si to neumíš představit je tvůj problém.

Offline paktofonika
Avatar
16370 příspěvků moje polička 04. listopadu 2018 17:34

Ja som mala virtuálneho operátora, čiže predplatenú kartu, posledné 4 roky, pokiaľ ide o dáta je to o dosť lacnejšie. To by som si ako trubka pripadala skôr ak by som dávala mesačne 3x viac než musím. 

Offline Mutziputzi banned
Avatar
20970 příspěvků moje polička 04. listopadu 2018 17:35

viktorka_od splavu je nutny odpovidat stale stejnym stylem? nerozumis, nechapes, tvuj problem debile?

Offline Korsičanka
Avatar
12834 příspěvků moje polička 04. listopadu 2018 17:37

Mutziputzi Já už si připadám, jak chudej důchodce, a to nemám tak nízkej důchod, jak mnoho jiných. Musím to prozkoumat, to víš, že se BUDU ZASE omezovat, jako každej, kdo si vybral volnost místo povinností

Offline viktorka_od splavu
Avatar
46038 příspěvků moje polička 04. listopadu 2018 17:44
Reakce na Mutziputzi:

podle mě předplacenou kartu už používaj leda bezdomovci a kriminálníci, racionální důvod proč mě nenapadá

znáš to, na hrubej pytel...

Offline Mutziputzi banned
Avatar
20970 příspěvků moje polička 04. listopadu 2018 17:49

viktorka_od splavu neznam, nepraktikuji

Offline 999
Avatar
17542 příspěvků moje polička 04. listopadu 2018 18:47

Volali mi z Vodafonu, že jsem jejich VIP zákazník, že pro mě mají super nabídku... No, jejich  internet doma mě neuchvátil, tak jim říkám, co tam mají dál. Dalších několik nesmyslných nabídek. Tak říkám, pojďme hovořit na rovinu, chci to, co mám, ale za míň. Na to prý nedosáhnu, protože nejsem velká firma... Další debilní nabídky (ať se dám dohromady se čtyřmi členy rodiny ). Připomínám, že jsem VIP. Po dalších minutách úžasných šancí jsem tak vytočená, že říkám, že se na ně vykašlu, že mi těch deset procent, které budu muset doplatit za zbývající měsíce, stojí za to. Se smíchem mi připomenou, že mám podnikatelský tarif, tuďíž doplatím 100%. Pak už jen nadávám.

Kdybych jim řekla jako obvykle, že na hovor nemám čas, bylo by mi lépe... 

Po týdnu mi volal nějaký manažer Vodafonu, že to chce se mnou řešit, ale neměla jsem čas... Ale asi jsou opravdu hovory nahrávané a na ten vybraný slovník z mé strany musí reagovat.

Offline viktorka_od splavu
Avatar
46038 příspěvků moje polička 04. listopadu 2018 18:54

999 chjo, přesně tohle mi vůbec nechybí... ještě vzpomínám jak jsem nejdřív slušně, pak už míň slušně a pak už vyloženě vyhrožovala ať s těmito nabídkami neobtěžují malý děcko... že máme "hlavní číslo" a na to navázané děti.. a oni volali na jedno z těch dětských, syn byl tak první-druhá třída a vždycky z toho celej vykulenej, fakt hnus