Popravdě, spokojila bych se, za předpokladu kosatce, levandule, i s fialovými :)
Ale zkrátka... modrá je dobrá :)
Popravdě, spokojila bych se, za předpokladu kosatce, levandule, i s fialovými :)
Ale zkrátka... modrá je dobrá :)
Takže jestli je Promenade des Anglais v řadě Les Parisiennes, znamená to asi, že reedice nějaké ze starších vůní nebude . Zdá se, že tento koncept opustili.
Šatičky už jsou taky vyřešeny, jenom ta Cherchez la Femme je ještě zastřená tajemstvím .
Reedice nějaké ze starších vůní může (doufám) být i tak. Do Les Parisiennes může vstoupit víc než jedna "nová" vůně.
A jsme si jisti, že Promenade des Anglais není přeci jenom reedice AA Figue Iris, jen třeba ve vyšší koncentraci? . Takže koncept by opuštěn nebyl (nejen starší vůně, ale i Jean-Paul Guerlain).
Není možné, že by se pod tajemnou Cherchez la Femme skrývala jiná verze (EDP) Ne m'Oubliez Pas? Přeci jen je předpoklad, že se její potenciál ještě využije a možná čím dříve, tím lépe, ne ?
A modrá u šatiček nabízí řadu možných řešení. Jen, aby se to nezvrtlo jako v případě Carmen .
Tak to jsi mě potěšila. Jsem zvědavá, jak to nakonec dopadne.
To by taky bylo fajn. Jenomže tím by Ne m'Oubliez Pas ztratila tu zamýšlenou super exkluzivitu jen pro La Maison. Na druhé straně - jde především o čísla , že?
Já bych si velmi přála, aby se v nějaké podobě vrátila Metalys, ale moc tomu nevěřím.
Plus Que Jamais jsem zkoušela opakovaně cca před čtyřmi lety a tenkrát se na mně strašlivě zvrhávala. Nevím, zda jsem měla špatný vzorek (nemyslím) nebo nesouzní s mou chemií kůže či na ní prostě nemám nos.
Mně se Plus Que Jamais začala líbit přesně v momentě, kdy už se flakón nedal sehnat... úplně instinktivně jsem se chtěla přesvědčit, že to není můj šálek čaje... ale je. Kdyby se začala vyrábět, byla bych nadšená!
Jo, modré šatičky by se mi taky líbily. Ale s tou kombinací levandule a kosatce si nejsem úplně jistá. Mně by teda pro to, aby to odpovídalo barevně, stačil jen ten plnotučný kosatec. Leč obávám se, že toho se asi nedočkáme.
I když co se týče té modré, z dalších barevně blízkých květin mě napadá hořec a AA Gentiana. Modré šatičky na tenhle způsob by se mi líbily a myslím, že takové by mohly pochopit i širší davy.
Širší davy AA Gentianu bohužel nepochopily (škoda), takže vůně s hořcem by vypadala asi hodně jinak. Ale třeba taky hezky. Jen aby je nanapadlo "přibarvit" Teazzurru.
Ale kdyby třeba přisladili kotlík s bytovou Méteorites a modrou LPRN pojali jako fialkovo-kosatcovou pudrovku, měli by byl hit nedozírných rozměrů.
"A jsme si jisti, že Promenade des Anglais není přeci jenom reedice AA Figue Iris, jen třeba ve vyšší koncentraci? . Takže koncept by opuštěn nebyl (nejen starší vůně, ale i Jean-Paul Guerlain)."
moje včerejší rečnická otázka už má odpověď. Ano. Promenade des Anglais je reedicí AA Figue Iris ve vyšší koncentraci - eau de parfum. To nezní špatně:
http://stephanmatthews.blogspot.co.uk/2016/01/Promenade-des-Anglais.html
Tak já bohužel AA Figue Iris neznám, takže vůbec nevím, jestli se mám těšit a být zvědavá...
Zvědavá můžeš být každopádně.
Já si Figue-Iris pamatuju jako sice tu z příjemnějších, asi 35 Allegorií, vydaných v průběhu 16 let, ale zas mě nezaujala tolik, jako třeba ta úvodní pětice: Herba Fresca, Lavande Velours, Pampelune, Rosa Magnifica a Ylang Vanille (1999), Winter Délice a Flora Nerolia (2000), Gentiana a Lilia Bella (2001) a po letech Lys Soleia (2012) a docela i Flora Nymphea (2010).
Takže já budu zvědavá, co s původní verzí Figue-Iris provedou.
Mně se líbila, naopak jako jedna z mála z těch AA. To jsem teda na edp zvědavá...
Já mám políčeno na tu Ambru. Santal Royal se mi líbí, ale na sobě ho nezvládnu. Naštěstí si ho pořídila kamarádka, takže si ho čas od času užiju zprostředkovaně.
Ale AA Figue Iris taky davy neoslovila nebo ano? A teď se vrací v Les Parisinnes. Proto je pro mě tahle reedice asi zatím nejpřekvapivější. No jsem na Thierryho pojetí v koncetraci edp zvědavá, přesto si od toho pro jistotu moc neslibuju, protože ta se mi na rozdíl od AA Gentiana nelíbila, takže to radši vezmu tentokrát přes medvěda, jestli došlo k nějakému zlepšení.
Každopádně teď mi zase došlo, že právě vzhledem k téhle fíkové reedici varianta šatiček s hořcem asi nebyla moc pravděpodobná.
No a toho se obávám, že přesně tak to nakonec dopadne.
Mě reedice Figue-Iris až tak moc nepřekvapuje. Líbila se a nebyla konfliktní. Je to vidět i u hodnocení na různých parfémových fórech - poměrově patří mezi Allegorie s nejnižším počtem palců dolů.
Proč myslíš, že vzhledem k fíkové reedici by varianta šatiček s hořcem nebyla moc pravděpodobná? Já teda víc sázím na levanduli-kosatec-fialku, ale přijde mi to otevřené, i třeba pro ten hořec.
Ano nekonfliktní je, jenže tam to taky pro mě končí, teď znovu zkouším vzorek, který jsem v úterý dostala na připomenutí. Pořád je pro mě na úrovni Cherry Blossom, po jejímž konci jsem dlouho volala.
Na parfumo i basenotes má průměrné hodnocení, na fragrantice mi to rozdělení hodnocení na love, like a dislike přijde pro mě osobně nešikovné a vzhledem k tomu, že like je uprostřed, tak to spíš považuju taky za průměr. To třeba ta AA Gentiana je na tom na parfumo o hvězdičku lépe.
Taky jsem to myslela ve srovnání s tím, jak se volalo třeba po návratu LPRN2, tak mi nepřišlo, že by se zrovna po návratu téhle AA volalo nějak výrazněji, ale vedení LMVH asi bude mít nějaké svoje podrobnější statistiky, když se takhle rozhodli.
Ale tak ještě můžu doufat, že si s ní Thierry pohrál a v té koncentraci edp ji vylepšil.
Myslím to kvůli tomu, že hořec tak trochu připomíná vůni fíků, jak jsem nedávno zjistila. Tak se mi nezdá, že by se v mainstreamu i v ekluzivní řadě uváděly dvě vůně na podobné bázi. I když na druhou stranu, kdo ví, třeba i to se může stát.
No ale levandule podle mě není zrovna moc líbivá pro davy, leda za předpokladu, že by byla jen taková lehká ovocná jako v Mon Exclusif a zároveň by to s tím kosatcem a fialkou bylo zachované na sladké bázi LPRN 2012. Takové šatičky by už asi reálné byly.
Mně přijde Figue-Iris o dost zajímavější než Cherry Blossom. A třeba na italských a francouzských stránkách si v hodnoceních nevedla vůbec špatně. I na A. má míň negativních hodnocení než mnohé další Allegorie (v porovnání s Gentianou skoro dvakrát míň).
Já si nemyslím, že tady jde o nějaké volání a především naslouchání ze strany LVMH. Hlas blogerů a diskutérů na parfémových blozích není tak silný, jak by se mohlo zdát. Jde o tvrdá čísla a rozhodnutí - třeba v tomto případě, tedy kterou vůni z minulosti vytáhnout na světlo - je založeno na hromadě racionálních a iracionálních pohnutek o kterých, pokud tam s nimi nesedíme, nemůžeme vědět nic nebo málo. Jako třeba která složka je v tom daném období dostupná, finančně výhodná, moderní, jakému segmentu trhu se chce vyjít vstříc, atd... Proto je to odhadování tak těžké, ale o to víc zábavné.
To máš pravdu, že to bude jen okrajový faktor a ty hlavní důvody, proč se vedení rozhodlo zrovna pro její návrat budou někde jinde a až následná prodejní čísla ukážou, zda byl jejich odhad správný.
Nejnovější komentáře k vůním
Nejnovější články