Jeste ji nemam uplne poradne nazkousenou, ale musim rict, ze mne osobne je konvalinka Jean Paul Guerlaina trochu blizsi. Nicmene bych rekla, ze kdo je na konvalinku fakt vysazeny, tak ta Wasserova je takova cistokrevnejsi.
Co jste dnes zkoušeli/y za nikovky/exkluzivky?
Pod všechno, co jsi napsala, se můžu podepsat. Konvalinky mám sice ráda, ale tady je jich až trochu moc.
Ano, konvalinka Jean Paul Guerlaina je tou svou konvalinkovo-mýdlovou fází podle mne snáze nositelná než výrazně zelenější (a v podstatě ještě autentičtější) konvalinka Thierry Wassera... krásné jsou obě... Předchozí konvalinka podle mne (a na mně) lépe drží.
"ormonde Jayne
- tyhle vůně jsou luxusní
(Je to cítit z použitých složek, z jejich zpracování, a následného vyznění...)
- jsou vysoce elegantní, ale i velmi příjemné, ve smyslu přístupné
(Člověk nemá z nositele "strach", není tam event. nepříjemná distingovanost, ale naopak vstřícnost)
- jsou velmi ženské
- vlastně - dostat jakoukoliv, v pohodě a ráda unosím
- ale proč jsou, doprčic, tak slabé?!"
No neříkala jsem ti to?
...nooo, říííkala...
Já jsem to v ani jednom případě nemyslela jako vyloženou podobu, jen pro srovnání co mi přijde nějak spřízněné. NdN není primárně o růži, to je fakt, ale nějakým způsobem se mi s Rose Noir spojuje, možná podobný dojem, nějaké to živočišno nebo tak něco
Hermessence Muguet Porcelaine (Hermès) - konvalinkové zvonečky v mladé trávě nasáklé ledovou rosou a prorostlé trsy mechu. Nekomplikovaný jednoduchý soliflor...a nanejvýš povedený. Navrch mě mile překvapila intenzita i solidní výdrž.
Privé Rouge Malachite (Armani) - upočátku dřevitý sladký jasmín v hustém tělovém mléce a jehličí smíchané s lesní zeminou, po rozvonění tuberóza jen málo jahodová s lehce kokosovým opalovacím krémem a podivně syntetickým dřevem. Až po několika hodinách dřevitá růže ponořená ve sladké ambře. Konec krásný, ale to předtím je trochu zvláštní...a na chlapovi si to nedovedu představit už vůbec.
"Hermessence Muguet Porcelaine (Hermès) - Navrch mě mile překvapila intenzita i solidní výdrž. "
To nejsi zdaleka sama, koho to kromě její povedenosti překvapilo. Na mně normálně drží skoro stejně jako Ambre Narguillé a to je co říct.
Jehanne Rigaud - Ambre Obscur
Zapomeňme na ambru, tak jak ji známe z ambrovek posledních let. Tahle má jiný příběh.
Jako byste našli ve věcech po babičce její krabičku, kam si ukládala hřebeny, rtěnky, brože a jiná cingrlátka. Leží tady pár starých černobílých fotografií - mladá dívka, svatební foto s dědečkem, batole s načesaným kohoutkem na hlavě ... A uprostřed těchto pokladů lahvička se zbytkem vůně. Vzpomínka na její mládí, lásky, život v době, kdy všechno bylo pomalejší a jednodušší, i když ne lehké. Z flakonku zavoní nejdříve sladce pomerančová ambra, která houstne, až je z ní balzám s jasmínem, pačuli, jemným kouřovým tónem a krémovým vanilkovým pižmem. Nostalgie.
Arabesque (The Mrchant of Venice)
Nasládlý ovocný tabák se špetkou uhlazené skořice, kterou poměrně brzy vystřídá slivovice té nejlepší kvality. Pěkně jemná, bez vražedných alkoholových výparů. Vůně je sladká, zpočátku na můj vkus až dost, ale netrvá dlouho a sladkost se usadí do přijatelné podoby. V teplých dnech asi nenositelná, na mé kůži má tendenci k "zapocenosti", ale v chladnějším období může být příjemným společníkem.
Od téhle značky znám zatím jenom Imperial Poudré a ta se na mně zrovna dvakrát nepředvedla, ale ta ambrovka v tvém podání zní dost zajímavě, takže si ji při příští objednávce přece jen do košíku příhodím.
Jj, to jsem ti říkala hned, že Arabesque budu nosit spíš až na podzim. To jsem věděla hned, že v tomhle se shodneme. Ale pokud je někdo vyloženě na sladké, tak podle mě zvládne Arabesque bez problémů i teď.
Akorát bych řekla podle toho konce tvé recenze, že té skořice tam asi nebudeš mít jen špetku, respektive že ji tam asi nemáš jen v té sladké štrůdlové podobě jako já. I když mně osobně v případě skořice ve vůních ani nevadí, když je živočišná. To jen s kmínem mívám problém (třeba v původním Hypnoticu, brr), prostě úplný opak Tebe.
Zkoušela jsem v kanceláři, kde bylo teplo. Skoro se mi ztratila z ruky. Teď ale zase vystoupila, jak se trochu ochladilo po dešti.
Myslíš, že je to skořice, co vůni lehce zpotí? Já ji tam fakt cítím jen chvíli. Respektive už ji pak asi neumím identifikovat .
Mně se i Imperial Poudré líbí. A Patchouli Premier jsi zkoušela? Mrzí mě, že jsem si neobjednala vzorek, je to zajímavá značka.
No ještě to mívá tendenci dělat výjimečně hřebíček, včelí vosk a pak ta různá zvířátka jako kastoreum, cibetka apod., ale nic z toho v sobě Arabesque nemá, proto si myslím, že za to u tebe v kombinaci s tvojí kůží, protože vím, že na tobě velká většina vůní voní úplně jinak, může ta skořice. I když pro úplnou jistotu bych si tě musela očichat, což příležitostně určitě provedu. Každopádně jak už jsem řekla, dneska na Arabeque není optimální počasí. Sice tu a tam přijde nějaká ta přeháňka, která to trochu zchladí, ale pořád cítím ve vzduchu dusno/teplé vlhko. Schovej si jí až na podzim, to bude mnohem lepší.
No mně by se líbila, kdyby mi do ní někdo nenaškrabal i trochu omítky.
Ne, nezkoušela. Zatím jen tu Imperial Poudré.
ad
Vanitas Profumum Roma
...prostorovka to není,
a v teple jakoby se z kůže vytrácela, ale ona nemizí, jen sama od sebe zmenšuje intenzitu, aby event. neobtěžovala, a pak se klidně opět rozvoní...
...má velmi dobrou výdrž, přes pět hodin určitě
...a má nádherný základ - hodně mi to připomíná základ/něco z vůně Bellodgia Caron a i něco z guerinade
(určitě tam musí být navíc fialka, možná i max vyhlazené karafiátky bez kořeněnosti, jasmín, růže)
...nechcete si někdo objednat vzorky vůní 4160 Tuesdays.?
Pokud jsou kvalitně zpracované, je jich plno, co by mohly být dobré...
Jehanne Rigaud - Imperial Poudré
Stejně jako Ambre Obscur, je i Imperial Poudré retro vůně. Kosatcový pudr s otočníkem, který tady je vanilkový, ale i trochu třešňový a nakonec i mandlový. Mihne se nejdřív jasmín a pak i růže, a když se květiny kromě otočníku rozloučí, usadí se pudr na prachovém pižmovém obláčku.
Juliette Has a Gun - White Spirit
S White Spirit se Juliette Has a Gun pokoušejí jet na nové vlně moderních syntetických vůní. Od začátku je tady hlavně velká dávka ambroxanu, který dusí i tuberózu a ta by tak ráda přispěla květinovým tónem. Slabší jasmín to vzdal hned. Ambroxan se spřátelí teprve s pižmově krémovým pracím prostředkem a při tom bratření si nevšimnou, že se mezi ně vloudil i rošťák cedr.
Nejnovější komentáře k vůním
Nejnovější články