Je nová francouzská niche značka, za níž stojí známý parfumér Olivier Cresp, jeho dcera Anaïs, která vystudovala interiérovou architekturu a design a má za sebou práci pro Guerlain a L´Oreal, pro něž navrhla grafickou a vizuální identitu a angličan Jack Miskelly. Ten je hlavním mluvčím značky a je zodpovědný za její distribuci a digitální rozvoj.
Na trh vstoupili teprve loni s první šesticí vůní s jednoduchými názvy: Awake, Dark, Night, Malt, Smoke a Haze. Původně se sice zrodila v Londýně, kde Anaïs žije, jelikož Londýn je podle ní městem bez omezení, nakažlivé návykovou energií, divokými tužbami, kde všichni jdou s proudem - odtud hlavní motto značky "nekontrolovaná závislost" - ale nezapře ani své elegantní pařížské kořeny.
Všechny vůně se vyrábí v jednoduchých průhledných flakonech s černými víčky o objemu 100 ml za 140 euro a postupně se začínají objevovat v sortimentu jednotlivých niche parfumérií. A pro ty, kteří nechtějí čekat, není nic snazšího než si objednat sadu vzorků v luxusní plechové krabičce z oficiálních stránek.
(https://akrofragrances.com)