Značku Olibanum. založil v roce 2021 Gérald Ghislain. Na rozdíl od Histoires de Parfums, které mají příběhovost přímo v názvu, tuto novou značku zcela oprostil od různých legend, mýtů, spřádaných historek, a to proto, aby dal vyniknout hlavní ingredienci - kadidlu.
Všechny vůně totiž propojuje právě snoubení kadidla s jednou ingrediencí v hlavní roli. To umožňuje používat je samostatně, ale také je vzájemně donekonečna vrstvit, nebo posilovat jejich kadidlovou stránku vůní Sacra, která je celá věnována výhradně kadidlu.
Představuje se jako puristický koncept bez marketingových příběhů, bez luxusního balení (krabičky z recyklovaného nebarveného papíru, důmyslný způsob zavírání flakónů bez víčka, umožňující navíc recyklaci flakónů vyrobených z odlehčeného skla), s šetrným získáváním ingrediencí.
Důraz kladený na udržitelné zdroje vlastně nahrazuje onen "příběh" a představuje svým způsobem také luxus, neboť flakón o objemu 50 ml stojí 87 euro. Značka chce oslovit hlavně mladé zákazníky, pro něž je ekologický přístup na prvním místě. Zároveň jde o generaci, která se ve světě vůní teprve orientuje, takže uvítá jejich vzájemnou kombinovatelnost i unisexový charakter.
Osobně za nevýhodu považuji jejich malou výdrž (ovšem nutno uznat, že moje nároky jsou asi jinde, než jak je má nastavené většina populace ).