LM Parfums

26. srpna 2014 02:13
Offline wendulka admin
Avatar
16579 příspěvků moje polička 26. srpna 2014 02:13

Zakladatelem této značky je Laurent Mazzone, Francouz italského původu, jehož si můžete představit zhruba stejně jako Frederica Malleho nebo Kiliana Hennessyho, tzn. že spolupracuje s vybranými parfuméry, i když oficiálně jediným přiznaným je zatím pouze Jerome Epinette v případě Sensual Orchid, i když třeba na www.parfumaria.com se dočtete, že pracoval i na Vol d´Hirondelle a že za Ambre Muscadin, O de Soupirs a Patchouly Boheme prý stojí tragicky zesnulá Mona di Orio. Zajímavostí u něj je, že původně se vůním vůbec nevěnoval, ale naopak módě, zejména haute couture. Už roku 1998 si otevřel svůj první butik v Grenoblu a v současnosti jich vlastní celkem 5. První myšlenka na založení vlastní značky u něj prý vzklíčila poprvé jedné jasné hvězdné noci na střešní terase kdesi na Manhattanu a byl to i důvod, proč hvězdy zapracoval do svého loga.

(www.lamaisondeparfum.it)

V roce 2011 se mu pak konečně podařilo uvést první čtveřici vůni v jednoduchých černých flakonech v koncentraci Eau de Parfum (Ambre Muscadin, Noir Gabardine, O de SoupirsPatchouly Boheme), o rok později následovala Vol d'Hirondelle a dvě vůně v koncentraci Extrait de Parfum (Black Oud a Sensual Orchid). Loni představil speciální limitovanou edici vůně s názvem Chemisse Blanche v bílém flakonu, taktéž v koncetraci Extrait de Parfum.

Letos řadu čistých parfémů rozšířil o další dvě vůně s názvem Hard Leather a Ultimate Seduction, přičemž 15. listopadu tohoto roku se chystá uvést ještě třetí s názvem Army of Lovers, o níž zatím vypustil pouze tu informaci, že má být chypre. Kromě vůní, které jsou všechny nabízeny pouze v objemu 100 ml, potom značka nabízí i řadu parfémovaných svíček.

(zdroj: www.lmparfums.fr)

Offline kinoma
Avatar
329 příspěvků moje polička 26. srpna 2014 09:49

Patchouly Bohéme

Zpočátku hodně silná vůně sestávající z neuhlazené až drsné kůže, pačuli a dřev, kdy kůže má jasně navrch. Po pár minutách se ale vůně zklidní a občas probleskne nějaký příjemný svěžejší tón (že by egyptská pelargónie uvedená ve složení?). Na scéně se objevuje špetička tabáku a kouře z něj, a o chvíli později také svěže zemité pačuli. V pozadí lze stále zachytit tón původní ostřejší kůže. Až do této fáze vnímám Patchouy Bohéme jako vůni ryze pánskou, když se ale k tomu všemu přidá vanilka, vůně najednou změkne, zkrotne, zněžní (je-li to zde vůbec možné) a stává se více ženštější, resp. nositelnější také pro dámy. Rovněž ubírá na intenzitě a je více intimnější. Výdrž na mé kůži je spíše slabší, cca 3 hodiny. Pokud tedy přežiju velmi intenzivní úvod vůně, rozvine se Patchouly Bohéme do krotké a moc hezké pačuliovky.

Offline andry
Avatar
2697 příspěvků moje polička 26. srpna 2014 19:07

Sensual Orchid

Sensual Orchid je křehká květina, jediný malý závan větru ulomí okvětní plátek a odnese ho s sebou. Dva plátky z orchideje a po jednom z jasmínu a z ylang-ylangu, lehké jako dech, přistanou na nahé kůži, kde se ohřejí a po jemných křivkách těla pomalu sklouznou do hrnku s lahodným, hebce našlehaným latté s mandlovou příchutí. Pěna je pohltí, obejme, aby je po chvíli zase propustila ze svého sevření a na hladině jim vdechla sladkou vzpomínku prachová vanilka.
Vůně vás zahalí do jemné aury gurmánských květin, jejichž sladkost je jen jako pohlazení, a která vás bude provázet jako vytříbený společník a lehce povívat kolem jako hedvábný šál.

Offline Miru
Avatar
13843 příspěvků moje polička 26. srpna 2014 19:52

...tak i já dnes 

Sensual Orchid

 Čekala jsem podle flakonu vůni orchideje, která bude hustá, hustě prachová, sytá,

zaplní nos tak, že neprojde ani molekula vzduchu...

...omyl.

Vůně s flakonem kontrastuje a současně svým způsobem zvláštně souzní...

Začnu konzistencí -

ta je jak tavené sklo nádobky s voňavou tekutinou -

černá masa, která díky ohni v peci a natahováním na píšťale má i sice velmi tmavé ale přesto různé odstíny fialové a purpurové barvy.

Cítíte křehkost budoucího skla ale současně, just now, je to velmi houževnaté...

...houževnatá křehkost nebo křehká houževnatost.?

A jak to voní.?

Je to slaďoučké, tak příjemně sladké!

Naskočil mi mix vůní Cinéma a trochu i Juicy Couture Juicy Couture - rozkošnice jedny slastně olizující si rty po nějakém velmi dobrém jemném alkoholovém nápoji...

Prostě zpočátku je to sytě vanilkově květinové - sladký jasmín s mandlemi, citronová šťavnatost krocená/uzemněná ylangem a alkoholový opar.

A orchidej.?

Bělostná, saténová, pikantně naovocnělá.

V tomto momentě na mě Sensual Orchid působí ohnivě/slunečně zlatožlutě, teple, živě ale i líně.

Pak, postupně se hrany vůně rozostřují, utlumují, a zásluhou ostatních složek prachovatí...

Nejhezčí je tak po asi dvou hodinách, kdy květinová šťavnatost s ovocným nádechem maximálně utlumí hedvábně hladký pudr.

Už vím, proč je ta vůně ukryta v černém flakonu...

...protože Sensual Orchid je slunce,

a do slunce se bez brýlí, černých skel koukat nedá...

Offline moudjahidine
Avatar
328 příspěvků moje polička 26. srpna 2014 20:06

Tak do třetice

Sensual Orchid

Dobře udělaná Visa. Cítím broskev + ylang + vanilku v ideálních poměrech, příjemně se to kolem mě ometá, šimrá a hladí chřípí. Z broskve mě nepřepadá beznaděj, ylang se neschovává za banány a ta vanilka – hmmm, vyvážená, decentní, ale mocná. Na rozdíl od Visy se Sensual Orchid nevnucuje a složky jsou poskládaný daleko harmoničtěji. Nejdřív jsem byla trochu zklamaná, čekala jsem festival kytek, mandlí, dřeva a sladkejch pryskyřic, ale Sensual Orchid mi ukázala, že i ovoce může bejt podaný vkusně a citlivě, že ylang nemusí pozabíjet všechno, co se neschová, a že kvalitní vanilka je u bílejch kytek naprosto nepostradatelná. Dobrá práce!

Offline wendulka admin
Avatar
16579 příspěvků moje polička 26. srpna 2014 21:55

Ambre Muscadin

Tak takové zpracování ambry si dám líbit. I když teda ona tady ta ambra nehraje úplně tu hlavní roli. Nejprve je to parádně pikantní cedr se suchým vetiverem, ztmavený několika kapkami hustého fialkového nektaru. Po nich vám začnou v nose křoupat jiskřivé krystalky hořkosladkého medu s lehkou stopou likérovosti.

A když si hodinu počkáte, zespod se k vám postupně propracuje i ona hustá nahořklá "balzámová" ambra spolu s dalšími jemně kouřícími pryskyřicemi a malou dávkou hřejivého musku (v mém případě zcela bez jakýchkoliv živočišných tónů, juch). A pořád mi to v nose příjemně křoupe.

V drydownu pryskyřičnatost ustupuje a střídá ji měkce nadýchaná, zlehka zapudrovaná vanilka. Intenzita a výdrž je obdivuhodná podobně jako u Sensual Orchid, taktéž od této značky.

Noir Gabardine

Jedno se musí této značce nechat, že když už vymyslí název vůně, tak to někdy i sedí nebo přinejmenším aspoň půlka názvu, protože tahle vůně je noir, sice až po svěžím citrusovém úvodu s ostrou zelení, ale je. Jsou to tmavá pálená dřeva se sladce pikantním zázvorem, špetkou připálené, přesto neotravné lékořice a pryskyřičnatou ambrou. Skrze něj v mezerách prosvítá několik zrníček vanilkového prachu a stejně laděného pižma.

Offline wendulka admin
Avatar
16579 příspěvků moje polička 27. srpna 2014 00:06

Vol d´Hirondelle

Při prvním přivonění k téhle vůni, kterou Laurent Mazzone věnoval svým nejbližším přátelům, jsem si řekla, jak to vlastně s tou inspirací tím trochu ponurým obrazem, nazvaným Let vlaštovky vlastně myslel, protože je hodně svěží, sladce citrusová, trochu zelená a jemně dřevitá, chtělo by se říct až optimistická. Po chvilce už bylo vše jasné.

Vůně potemněla po příletu sladké husté slivovice a lehce navlhlého tmavého dřeva, na něž se snáší pár okvětních plátků rudé růže a trocha pomerančového kvě­tu. V základu se přidal jemně drhnoucí vetiver. A ač to oficiální složení nepřiznává, dala bych krk za to, že je zde ten samý cedr jako v Sensual Orchid, uhlazený příjemnými krémovými tóny.

Offline wendulka admin
Avatar
16579 příspěvků moje polička 28. srpna 2014 17:02

Patchouly Boheme

Vůně se otevírá závanem mátově svěží pelargónie, jejíž štiplavost vzápětí pohltí labdanový kouř se špetkou sušeného tabáku. A pak to přijde. Po čenichu dostanete od pořádně zemité, navlhlé a malinko nazelenalé pačuli s drhnoucí kůží - vůně jak stvořená pro motorkáře. K tomu se přidává kombinace kouřového vetiveru, pikantního cedru a drcených krystalků hořkosladkého medu, díky čemuž je opravdu poznat spřízněnost s Ambre Muscadin.

Jen v tomto případě se nám ty krystalky po rozvonění rozpustí a přemění hřejivý táhlý nugát, který vůni změkčí, jak už psala kinoma. Dokonce i samotná pačuli ztratí svoji zatuchlost. Přesto je tam to drhnutí a kouřovost znát i nadále, jen je to najednou, zřejmě i zásluhou trochy "pudrového" pižma i temně semišové. V žádném případě však nedoporučuji kupovat naslepo, jelikož zejména ta první polovina s motorkářskou fází působí skutečně hodně pánsky a zejména v MHD a uzavřených prostorách by vám mohla hrozit exkomunikace spoluobčany.

Offline wendulka admin
Avatar
16579 příspěvků moje polička 28. srpna 2014 21:04

Sensual Orchid

(http://us.123rf.com)

V téhle vůni se povedlo vytvořit perfektní květinově gurmánský zážitek. Začíná poměrně zlehka citrusovými plody. Vzápětí se už však před vámi otevírá sladký květinový buket. Andry to vystihla vcelku přesně: jako když v rukavičkách z okvětních plátků orchidejí, jasmínu a ylangu popíjíte sladkou kávu s vanilkovou příchutí, ruce se vám zlehka ohřívají o hrnek a k tomu mlsáte čokoládové pralinky plněné růžovým krémem.

Je to sladké, husté, hladké a zároveň tak nějak éterické, takže rozhodně netrpíte dojmem přeslazenosti, která by vám svírala útroby. Po svléknutí květinových rukaviček si ruce ještě na závěr chvíli pohrávají s několika hladkými cedrovými dřívky a téměř neznatelná kouřová mlha je ukolébá k příjemnému odpočinku.

Offline wendulka admin
Avatar
16579 příspěvků moje polička 29. srpna 2014 18:38

Ultimate Seduction

Po veleúspěšné Sensual Orchid se u LM Parfums se podle všeho rozhodli svézt se na vlně jejího úspěchu a nachystali si pro nás vůni, která měla být z téže kategorie, přičemž v názvu od smyslnosti přikročili rovnou ke svádění. Ale kombinace pikantně sladkého růžového pepře, kyselého rybízu a malin a lehce vysušeného pomeranče ukazuje, že se tentokrát vydali velmi ovocným a mnohem líbivějším směrem. Pudrově laděná fialka s kosatcem a čokoládovými pralinkami pak lehce připomíná styl některých Micallefek.

Bohužel kamenem úrazu je pačuli, která na mně lehce plesniví. Nicméně po jejím odeznění tu máte typově podobné čokoládové pralinky jako v Sensual Orchid jen místo růžového krému tu máte malinovou šťávu a k hladkým cedrovým dřívkům místo labdana lehce hřejivou pryskyřičnatou ambru. Svedená jsem tedy zcela nebyla a i nadále zůstávám u SO, neboť ta mi přijde hlubší, plnější a zároveň uhlazenější.

Offline Miru
Avatar
13843 příspěvků moje polička 29. srpna 2014 20:01
Reakce na wendulka:

...Sensual Orchid gurmánská.?, resp. čokoládová a kávová.?

Tak na mé kůži vůbec.!

Offline wendulka admin
Avatar
16579 příspěvků moje polička 30. srpna 2014 18:43
Reakce na Miru:

No květinově gurmánská, proto jsem ti jí posílala, že jsem si myslela, že by na tobě mohla vonět podobně. Těsně vedle.

Offline wendulka admin
Avatar
16579 příspěvků moje polička 30. srpna 2014 18:46

Chemisse Blanche

Oficiálně nás touhle vůni Laurent Mazzone zve na bílou písečnou pláž jednoho středomořského ostrova, kde netřeba černých obleků z Madison Avenue. Vše, co zůstává, je svěžest, elegance a lehkost bílé letní košile. A skutečně tady se povedlo vytvořit krásnou jemnou a čisťounkou květinově-mýdlovou vůni s pudrovými tóny, která snad nemůže vadit ani miminkům, protože málokdy narazíte na něco tak uklidňujícího a přitom zajímavého.

Jen zpočátku doprovází aldehydy chladivá svěžest a lehounká štiplavost, podporovaná nahořklými citrusy. Ta se však vzápětí rozptýlí v mandarinkové dužině a nasládlém pomerančovém květu. A po rozvonění je to tu, vzdušná bílá košile nebo klidně i bílé letní šaty. Místo škrobu byly namáčeny ve vodě smíchané s kosatcovým pudrem a prané v jemném konvalinkovém mýdle a následně poprášeny velejemným pudrovým pižmem.

V tom k vám odněkud z dálky zavanulo teplo. Pokud bych to měla situovat na onu bílou pláž, jako by si na ní někdo zapálil ohníček. Jenže vy nejdete úplně k němu. Zůstáváte opodál, jen přesně v té vzdálenosti, kdy vidíte jiskry, odlétávající z páleného dřeva a cítíte, že přítomní u ohně popíjí horký vaječný punč s vanilkovou příchutí.

Offline wendulka admin
Avatar
16579 příspěvků moje polička 05. října 2014 22:09

Tak konečně upřesňující informace o dlouho očekávané chyprovce Army of Lovers, kterou Laurent Mazzone chystá uvést nakonec už od 1. listopadu oficiálně do prodeje s možností předobjednávky již od 15. října (původně měla být uvedená už loni, ale práce na ní se protáhla nakonec na dva roky, aby vše bylo vypilováno k dokonalosti). Vůně byla pojmenovaná po švédské excentrické eurodance skupině z 90. let minulého století, kterou Laurent prý obdivuje. Možná si budete pamatovat jejich hitovku Crucified.

(http://img.seedoff.net)

Má se opět jednat o koncentraci Extrait de Parfum, vůně se stane po Hard Leather součástí "Intimacy Collection", čili lze očekávat stejně vysokou cenu.

hlava: koriandr, koření, růže, fialka

srdce: kašmírová dřeva, santalové dřevo, pačuli, větvičník

základ: med, ambra, pižmo

(http//2.bp.blogspot.com)

První ohlasy tvrdí, že jde o jednu z nejlepších chyprovek za poslední roky  , uááá, nemůžu se dočkat, až dorazí do Prahy.

(zdroj: www.kafkaesqueblog.com)

Offline wendulka admin
Avatar
16579 příspěvků moje polička 09. listopadu 2014 20:13

Army of Lovers

Moje očekávání vůči této vůni byla obrovská, protože když se někdo holedbá slovy jako pořádná chyprovka, je potřeba to taky prokázat. A výsledek? Inu ono se to má spíš tak, že se Laurent rozhodl jít v duchu pocty skupině Army of Lovers a nechal vytvořit lehce excentrickou, ale nositelnou vůni a vyšla z toho moderní kožená chypre s růží.

Nejprve vás v ní přivítá směs svěže štiplavého, nahořklého koření, nad nímž si ovšem během chvilky získá převahu nasládlý koriandr a kůže s kmínem, který jí dodává hřejivou živočišnost. Zelené lístky fialky a mech pak s sebou přináší i trochu těch sametově zelených tónů chypre a kůži změkčí.

Zásluhou mýdlové a zároveň voskově nasládlé růže však nedostávají tolik prostoru, kolik bych si představovala. A když růže ustoupí a vystřídá ji rezavé jehličí a suché dřevo, je už vůně natolik intimní, že to vlastně ani nestojí za to. Není to špatná vůně, jenže v tomhle ohledu tisíckrát raději sáhnu ve stejné cenové kategorii po Chypre Palatin, která mnohem lépe drží a nabízí toho daleko víc.

Offline slniecko admin
Avatar
17564 příspěvků moje polička 09. listopadu 2014 23:47
Reakce na wendulka:

ntiež som na ňu veľmi zvedavá...korenená ruža a chypré neznie zle...

Offline domenica blogger
Avatar
7968 příspěvků moje polička 22. ledna 2015 17:44

Novinka LM Parfums - Epine Mortelle se povedla. Pokud vás zajímá vůně s vývojem a/nebo vůně rtěnky a líčidel, ale přirozenější než Lipstick Rose a jemnější než French Kiss a/nebo vůně příbuzná s Parfum Sacré, tak by se vám mohla líbit:

http://guerlinade.cz/2015/01/22/lm-parfums-epine-mortelle-presny-zasah/

Offline wendulka admin
Avatar
16579 příspěvků moje polička 19. února 2015 14:06

Épine Mortelle

Od doby, kdy byla uvedena na trh Sensual Orchid pořád čekám, kdy Laurent Mazzone přijde s další vůní, která by mne podobně ohromila. Navíc název téhle vůně mi zněl více než lákavě. Očekávala jsem temnou sametovou růži.

Úvod temný opravdu je: sladký růžový pepř se mísí s ostřejším černým, větrovou svěžestí anýzu, suchou dřevitostí muškátového oříšku, nazelenalým bylinným tónem a lehkou stopou příjemné živočišnosti kmínu. Po chvilce se do téhle směsi začne vplétat trocha sametového kadidla.

Málem bych už jásala, jenže místo temné růže se mi sem vkradou rybízové bonpari, které jsem zavrhla již v Ultimate Seduction, zde doprovázené bonbónkovými fialkami a vůní rtěnky z Lipstick Rose. Nezůstává však jen u rtěnky, mimóza s pižmem a vanilkou se postarají i o vůni jemného pudru.

Jak už naznačila domenica, pokud někdo hledá dospělejší Lipstick Rose, v Épine Mortelle se s největší pravděpodobností najde, no já osobně bych se i tak obešla bez těch bonbónků. Na mně jsou totiž výraznější víc, než je mi milé a jako "bonus" na mně pižmo v drydownu škrobovatí.

Offline wendulka admin
Avatar
16579 příspěvků moje polička 05. dubna 2015 21:56

Cicatrices

Dosavadní vůně Intimacy Collection mne příliš neohromily, i proto jsem se k úplně první zprávě o této nové vůni stavěla vlažně, nicméně při zmínce, přirovnávající Cicatrices k parfémům Comme des Garcons jsem znovu zbystřila. A Laurent Mazzone nás tentokrát od oficiálního představení, které proběhlo minulý týden na milánské Esxenci nenechal dlouho čekat a samotný prodej časově zkoordinoval s Fredericem Malle a stejně jako on příjemně překvapil.

Vůně začíná dávkou připálené, tlumeně sladké, ale světě div se, neskutečně příjemné lékořice s kapkou bergamotu, k níž se během chvilky přidá samotná sladce dřevitá myrha. A není to jen tak ledajaká myrha, díky kosatci, vanilce, labdanu a tmavému velurovému tónu působí krásně sametově. A čím je zrovna tato kombinace tak zvláštní? Vyvolává autentický dojem, že jste se právě ocitli na vánočním trhu u stánku, kde se zrovna čerstvě praží mandle.

Cicatrices je tak pro mě konečně první vůní, která přes svoje temné pojetí zároveň působí intimně a zaslouží si plným právem být v takto nazvané kolekci. Klidně tomu říkejme ta neviditelná jizva, jak ji označil Laurent Mazzone. Ani z hlediska intenzity a výdrže nemám tentokrát co vytknout. Řekla bych dokonce, že by se možná mohla líbit příznivkyním původní lékořicové LPRN. I když Cicatrices je méně gurmánská, bez čaje a víc dřevitá, ten základní kašmírový dojem je podle mě spojuje.

Offline Miru
Avatar
13843 příspěvků moje polička 05. dubna 2015 22:43
Reakce na wendulka:

...neviditelná jizva...

Krásné a probouzející zvědavost...!