Je suchá květinová chypre, která příjemné polechtá smysly zejména milovnice nesladkých vůní. V úvodu se v ní mísí osvěžující trpký bergamot s ostře zeleným galbanem a větrovým anýzem. Odtud Sous le Vent plynule přejde lehce indolickému jasmínu, orosené konvalince se zemitými podtóny a květinově pikantnímu karafiátu, jejichž hřejivost se snaží zchladit levandule (pokud bych někde měla hledat inspiraci energickou Josephine Bakerovou, bylo by to zde).
Díky mýdlovým tónům tropického ylangu se jí to ovšem v téhle fázi nedaří ještě docela. Je třeba počkat až mechové tóny v základu, které doplní balzamická ambra s akordem guerlinade (nejvýraznější z něj je jako tradičně kosatec s mikroskopickým množstvím tonky), aniž by však vůně přitom přišla o svou suchou karafiátovou kořenitost. V úplném dojezdu pak Sous le Vent už jen provzdušní hrst bílého pižma. Opravdu velká škoda jejího konce, protože podle mě se hodí jak pro dámy, tak i pro pány.
Zajímavá kombinace kosatce a dřeva s lehkou levandulí. Akorát na ně moc nedržela.
Je suchá květinová chypre, která příjemné polechtá smysly zejména milovnice nesladkých vůní. V úvodu se v ní mísí osvěžující trpký bergamot s ostře zeleným galbanem a větrovým anýzem. Odtud Sous le Vent plynule přejde lehce indolickému jasmínu, orosené konvalince se zemitými podtóny a květinově pikantnímu karafiátu, jejichž hřejivost se snaží zchladit levandule (pokud bych někde měla hledat inspiraci energickou Josephine Bakerovou, bylo by to zde).
Díky mýdlovým tónům tropického ylangu se jí to ovšem v téhle fázi nedaří ještě docela. Je třeba počkat až mechové tóny v základu, které doplní balzamická ambra s akordem guerlinade (nejvýraznější z něj je jako tradičně kosatec s mikroskopickým množstvím tonky), aniž by však vůně přitom přišla o svou suchou karafiátovou kořenitost. V úplném dojezdu pak Sous le Vent už jen provzdušní hrst bílého pižma. Opravdu velká škoda jejího konce, protože podle mě se hodí jak pro dámy, tak i pro pány.