Mix dvou vůní -
Narciso EdP bez oné typické až sterilní čistotě
a
Narciso for Her EdP bez, byť elegantní, tak přece jen jisté vulgárnosti.
Tahle vůně je měkká, čistá, hustá, ale oproti dvěma zmíněným lehčí, nikoliv však řidší či jakkoliv horší.
Nosí se velmi příjemně,
cítím se v ní moc dobře, komfortně...
11/09/15
Křupavě barvy zelené a slonové kosti z pivoněk,
svěží, teplá,
osobitá.
Vzduch a staccato podpatků a neuchopitelno...
25/03/16
Začátek je perlivý. Okvětní plátky růží v sektu a přísahala bych, že ve složení bude i grepová šťáva. Z hloubi čichové paměti se na povrch dere vzpomínka na úvod Rose Barbare. Když bublinky vyprchají, růže se promění ve vlhký pudr a v této fázi setrvává nejdéle. Samotný závěr opanuje vetiver s cedrem a vůně mi trošku připomíná Paris Balenciaga. Na oblečení hezky drží právě tato dřevitá koncovka.
Vůně je jako sklenka šumivého vína, kterou si bezstarostně dopřeju v pozdním odpoledni v kavárně na cestě z práce. Dopitou ji s otiskem rtěnky na okraji pokládám s lehkým cinknutím na stůl, první kroky jsou ještě nejisté, ale pak se rozhodnou chůzí ubírám domů. Z tria vůní jiskřící růže, krémový pudr a dřevo se špetkou kouře mě doprovází už jenom dřevitý vetiver.
Toaletka na rozdíl od svojí předchůdkyně pracuje s větším množstvím svěží růže, ponechává si jen minimum kokosové tiaré, místo toho k bílému pižmu, evokujícímu v první fázi čerstvě napadaný sníh, jenž vám křupe pod nohama, přidává příjemnou pivoňku. Po rozvonění už jen přejde do podoby tělového krému s ještě nepatrnějším náznakem vetiverové zakouřenosti než v EdP, především však bez cedrového drhnutí (i když cedr tam jinak znát je), což z ní dělá daleko povedenější krémovou pižmovku než z její starší bílé sestřičky.
Mix dvou vůní -
Narciso EdP bez oné typické až sterilní čistotě
a
Narciso for Her EdP bez, byť elegantní, tak přece jen jisté vulgárnosti.
Tahle vůně je měkká, čistá, hustá, ale oproti dvěma zmíněným lehčí, nikoliv však řidší či jakkoliv horší.
Nosí se velmi příjemně,
cítím se v ní moc dobře, komfortně...
11/09/15
Křupavě barvy zelené a slonové kosti z pivoněk,
svěží, teplá,
osobitá.
Vzduch a staccato podpatků a neuchopitelno...
25/03/16
Začátek je perlivý. Okvětní plátky růží v sektu a přísahala bych, že ve složení bude i grepová šťáva. Z hloubi čichové paměti se na povrch dere vzpomínka na úvod Rose Barbare. Když bublinky vyprchají, růže se promění ve vlhký pudr a v této fázi setrvává nejdéle. Samotný závěr opanuje vetiver s cedrem a vůně mi trošku připomíná Paris Balenciaga. Na oblečení hezky drží právě tato dřevitá koncovka.
Vůně je jako sklenka šumivého vína, kterou si bezstarostně dopřeju v pozdním odpoledni v kavárně na cestě z práce. Dopitou ji s otiskem rtěnky na okraji pokládám s lehkým cinknutím na stůl, první kroky jsou ještě nejisté, ale pak se rozhodnou chůzí ubírám domů. Z tria vůní jiskřící růže, krémový pudr a dřevo se špetkou kouře mě doprovází už jenom dřevitý vetiver.
Toaletka na rozdíl od svojí předchůdkyně pracuje s větším množstvím svěží růže, ponechává si jen minimum kokosové tiaré, místo toho k bílému pižmu, evokujícímu v první fázi čerstvě napadaný sníh, jenž vám křupe pod nohama, přidává příjemnou pivoňku. Po rozvonění už jen přejde do podoby tělového krému s ještě nepatrnějším náznakem vetiverové zakouřenosti než v EdP, především však bez cedrového drhnutí (i když cedr tam jinak znát je), což z ní dělá daleko povedenější krémovou pižmovku než z její starší bílé sestřičky.