Pro sběratele a tvůrce databáze zcela matoucí stav, kdy se stejná vůně poněkolikáté mění a objevuje se také bez popisku "Oud Absolu". Údajně nejlepší verze byla reformulace z roku 2015, obsahově má nahrazovat původní vzorec M7 z roku 2002. Laikovi je to jedno, ale znalec musí sledovat diskuse a recenze fanoušků třeba na basenotes, aby koupil podle šarže to správné balení, protože verze z roku 2011 prý oudová nebyla, recenze byly hodně zklamané, nejen že se hodně odklonila od původní vůně z roku 2002, ale prostě nenadchla. Nicméně recenze z posledního roku jsou vesměs velmi pozitivní, a to i na obsah flakónu bez přidaného "oudového" popisku. Možná konečně pochopili, že je "lepší oud ve flakónku než Oud na obalu". Do dalších povrchních rozborů a slovních hříček bych se raději nepouštěla vzhledem k odvážným a pro někoho snad i "pobuřujícím" reklamám, které začátkem milénia jistě dost pomáhaly popularitě M7.
Nazvat vůni Oud Absolu a dát do ní tak málo oudu, že si člověk ani není jistý, jestli v ní je, je prostě klamání zákazníků. Andy Tauer tomuto trendu říká „100% oudh free“ vůně. Po krátkém nahořklém olejovitém úvodu, cítím už jen suchou hřebíčkovou myrhu, téměř identickou jako v Myrrhe Ardente, ovšem znatelně slabší a pomalu sládnoucí. Vyznění je příjemné, ale místo oudu je to myrha.
Pro sběratele a tvůrce databáze zcela matoucí stav, kdy se stejná vůně poněkolikáté mění a objevuje se také bez popisku "Oud Absolu". Údajně nejlepší verze byla reformulace z roku 2015, obsahově má nahrazovat původní vzorec M7 z roku 2002. Laikovi je to jedno, ale znalec musí sledovat diskuse a recenze fanoušků třeba na basenotes, aby koupil podle šarže to správné balení, protože verze z roku 2011 prý oudová nebyla, recenze byly hodně zklamané, nejen že se hodně odklonila od původní vůně z roku 2002, ale prostě nenadchla. Nicméně recenze z posledního roku jsou vesměs velmi pozitivní, a to i na obsah flakónu bez přidaného "oudového" popisku. Možná konečně pochopili, že je "lepší oud ve flakónku než Oud na obalu". Do dalších povrchních rozborů a slovních hříček bych se raději nepouštěla vzhledem k odvážným a pro někoho snad i "pobuřujícím" reklamám, které začátkem milénia jistě dost pomáhaly popularitě M7.
Nazvat vůni Oud Absolu a dát do ní tak málo oudu, že si člověk ani není jistý, jestli v ní je, je prostě klamání zákazníků. Andy Tauer tomuto trendu říká „100% oudh free“ vůně. Po krátkém nahořklém olejovitém úvodu, cítím už jen suchou hřebíčkovou myrhu, téměř identickou jako v Myrrhe Ardente, ovšem znatelně slabší a pomalu sládnoucí. Vyznění je příjemné, ale místo oudu je to myrha.