Taky si určitě někdy říkáte, jestli těch oudových růží nebylo dost? No Gérard Ghislain mě přesvědčil, že v případě jeho ódy na růži nebylo. Ta jeho začíná jako zářivá citrusová růžička, jejíž svěžest během chvilky zlumí nahořklý šafránový pyl. Následuje její dvouhodinová exkurze do autodílny, kde se nejprve vylouhuje v terpentýnu a nechá se ožehnout plamenem autogenu.
Odtud si to růže namíří rovnou do koupele, napuštěné teplým kadidlem, kde si na hodinku schrupne. Místo ručníku se další hodinu suší oudem, aby s vámi strávila zbytek dne jako růže ambrově hřejivá, sametově nazelenalá od pačuli a drobátko nasládlá od krémového santalu. Tímto jí uděluju stříbrnou medaili hned za Mata-Hari.
Rosam je vůně, která je celá o oudu a krásné suché růži. Tyto dvě hlavní vonné složky jen občas dají prostor jiným vykouknout a od začátku až do konce hrají prim. V první chvíli mě praštila přes nos právě svým výrazným oudem, který mě ochromil, ale po čase se krásně rozležela. Nicméně pro mě asi příliš silný šálek kávy...
Taky si určitě někdy říkáte, jestli těch oudových růží nebylo dost? No Gérard Ghislain mě přesvědčil, že v případě jeho ódy na růži nebylo. Ta jeho začíná jako zářivá citrusová růžička, jejíž svěžest během chvilky zlumí nahořklý šafránový pyl. Následuje její dvouhodinová exkurze do autodílny, kde se nejprve vylouhuje v terpentýnu a nechá se ožehnout plamenem autogenu.
Odtud si to růže namíří rovnou do koupele, napuštěné teplým kadidlem, kde si na hodinku schrupne. Místo ručníku se další hodinu suší oudem, aby s vámi strávila zbytek dne jako růže ambrově hřejivá, sametově nazelenalá od pačuli a drobátko nasládlá od krémového santalu. Tímto jí uděluju stříbrnou medaili hned za Mata-Hari.
Rosam je vůně, která je celá o oudu a krásné suché růži. Tyto dvě hlavní vonné složky jen občas dají prostor jiným vykouknout a od začátku až do konce hrají prim. V první chvíli mě praštila přes nos právě svým výrazným oudem, který mě ochromil, ale po čase se krásně rozležela. Nicméně pro mě asi příliš silný šálek kávy...