Miguel Matos se s tím fakt nepárá – Portugalec prostě – je to divoké, vášnivé, živelné a živočišné.
Na počátku jsem měla pocit, že si Miguel Matos jednoho rána vzal pipetu, kádinku, lahvičky s ingrediencemi, pustil se tak nějak intuitivně do díla – a úderem poledne měl hotovo. Pak jsem se mu tedy v duchu omluvila. To, co na počátku vypadalo jako zdivočelý shake tuberózy, hřebíčku, skořice, medu a /ach Bože, je to tak/ kokosu, se vybouřilo do tmavě dekadentní tuberózy, která se s potěšením obklopila sladkým kořením, medovými plástvemi a doutnající březovou kůrou.
Vůně temná i jemná, těžknoucí a živočišně sladká.
Unesu hodně – ale Burnt Flower je zátěž pro všechny vjemy, pro nos, srdce, duši.
- pozn. Miguel Matos stojí i za Unutamam Nishane Istanbul, to jen tak pro zajímavost.
Miguel Matos se s tím fakt nepárá – Portugalec prostě – je to divoké, vášnivé, živelné a živočišné.
Na počátku jsem měla pocit, že si Miguel Matos jednoho rána vzal pipetu, kádinku, lahvičky s ingrediencemi, pustil se tak nějak intuitivně do díla – a úderem poledne měl hotovo. Pak jsem se mu tedy v duchu omluvila. To, co na počátku vypadalo jako zdivočelý shake tuberózy, hřebíčku, skořice, medu a /ach Bože, je to tak/ kokosu, se vybouřilo do tmavě dekadentní tuberózy, která se s potěšením obklopila sladkým kořením, medovými plástvemi a doutnající březovou kůrou.
Vůně temná i jemná, těžknoucí a živočišně sladká.
Unesu hodně – ale Burnt Flower je zátěž pro všechny vjemy, pro nos, srdce, duši.
- pozn. Miguel Matos stojí i za Unutamam Nishane Istanbul, to jen tak pro zajímavost.