Suché byliny v čele s dřevitou levandulí a nepříliš sladkou ambrou - do toho se ale objevily rušivé tóny zeleně s nějakým neidentifikovatelným ovocem. Sice brzy odezněly poté, kdy se objevilo sladké balzámové dřevo se suchým nesladkým kosatcem, jemně ambrově zakouřené s příjemným tabákově vanilkovým kardamomovým tónem velmi podobným fordovské Tobacco Vanille. Nebýt té zelené "mezihry", nejspíš bych se po ní musela poohlédnout...
Marquetry neboli marketerie je umělecké řemeslo, které se zabývá vykládáním obrazců z tenké dřevěné dýhy nebo vkládáním ornamentů z perleti, želvoviny nebo kovu. Podobné jsou intarzie, které se nedělají z dýhy, ale ze silnějšího dřeva. Etro chce připomenout tento druh umění a ozdobili tentokrát flakon ornamenty ve stylu marketerie.
Samotná vůně je vlastně taková příjemná lehká ambrovka. Její první náznaky jsou patrné už v úvodu, kterému dominuje bergamot s levandulí, ale hned tu jsou i první závany balzamické ambry. Než se ambra rozvine naplno, staví se tady ještě zelené galabanum, plátek usušené broskve a rozkvete kořenitá růže. Hned při prvním zkoušení jsem byla přesvědčená, že tam je i kosatec. Nebo spíš pudrová fialka. Ve složení sice nic podobného není, ale nemůžu si pomoct, já tam tu fialku mám. Ambra v drydownu je pak zjemněná vanilkou, krémovou tonkou a pižmem. Velmi povedená vůně a na rozdíl od předešlé Jacquard má i překvapivě dlouhou výdrž.
Příjemná ambrová vůně. Je jako parfém Shaal Nur (Etro) překrytý krémovou levandulí a ambrovým krémem na holení. Klidně unisex.
Suché byliny v čele s dřevitou levandulí a nepříliš sladkou ambrou - do toho se ale objevily rušivé tóny zeleně s nějakým neidentifikovatelným ovocem. Sice brzy odezněly poté, kdy se objevilo sladké balzámové dřevo se suchým nesladkým kosatcem, jemně ambrově zakouřené s příjemným tabákově vanilkovým kardamomovým tónem velmi podobným fordovské Tobacco Vanille. Nebýt té zelené "mezihry", nejspíš bych se po ní musela poohlédnout...
Marquetry neboli marketerie je umělecké řemeslo, které se zabývá vykládáním obrazců z tenké dřevěné dýhy nebo vkládáním ornamentů z perleti, želvoviny nebo kovu. Podobné jsou intarzie, které se nedělají z dýhy, ale ze silnějšího dřeva. Etro chce připomenout tento druh umění a ozdobili tentokrát flakon ornamenty ve stylu marketerie.
Samotná vůně je vlastně taková příjemná lehká ambrovka. Její první náznaky jsou patrné už v úvodu, kterému dominuje bergamot s levandulí, ale hned tu jsou i první závany balzamické ambry. Než se ambra rozvine naplno, staví se tady ještě zelené galabanum, plátek usušené broskve a rozkvete kořenitá růže. Hned při prvním zkoušení jsem byla přesvědčená, že tam je i kosatec. Nebo spíš pudrová fialka. Ve složení sice nic podobného není, ale nemůžu si pomoct, já tam tu fialku mám. Ambra v drydownu je pak zjemněná vanilkou, krémovou tonkou a pižmem. Velmi povedená vůně a na rozdíl od předešlé Jacquard má i překvapivě dlouhou výdrž.