Pro trinactiletou klidne.
Co jste dnes zkoušely(i) z mainstreamu?
jerry Díky. Mládě potřebuje trochu kultivovat vkus, tak hledám, co by jí mohlo imponovat a nevonělo po melounu nebo malinách. Radši zelené Daisy, než Good Girl. Ty příšerné střevíce bych nedala ani, kdyby v nich bylo No. 5 nalité vlastnoručně samou Coco Chanel.
Daisy vubec nejsou spatna volba. Pekna je i letosni ruzova limitka Pop. https://www.parfumanie.cz/database/detail/daisy-pop-marc-jacobs
Hodne povedena byla i Daisy Spring. https://www.parfumanie.cz/database/detail/daisy-spring-marc-jacobs
Střevíce nesnáším - ani co do formy a už vůbec ne do obsahu
jerry o vikendu mládě zavleču na Florenc, myslím, že zrovna tam mají odnoží sedmikrásek poměrně dost. Uvidíme.
jerry Díky. Mládě potřebuje trochu kultivovat vkus, tak hledám, co by jí mohlo imponovat a nevonělo po melounu nebo malinách. Radši zelené Daisy, než Good Girl. Ty příšerné střevíce bych nedala ani, kdyby v nich bylo No. 5 nalité vlastnoručně samou Coco Chanel.
Pod to bych se mohla podepsat a vůbec nechápu, jak někdo mohl takovou ohavnost vymyslet (vyrobit, koupit...).
Fleur Tomu se řika "vývoj". Přitom dřív méla CH flakony jednoduché a elegantní. Kdyz vidím krabičku Carolina Herera, vzdycky mi vytane Caron. Uznavám, že taková asociace z hlediska obchodu asi není úplně žádoucí :-).
Střevíce jsou prvoplánové, ale úvahy na téma kdo, komu a jak v parfémovém světě by zabraly nejednu stránku. Každá cílovka má své, že?
Dnes jsem ve vlaku nedobrovolně 3 a půl hodiny zkoušela tu lavýbelku, co o ní tady píšete tak nepěkně.
Tak klidně pokračujte.
Upřímná recenze
Polo Earth: Antilles Vetiver (Ralph Lauren) - řízný nahořkle zeleně citrusový začátek, po rozvonění prohřátý dřevitý vetiver s květinovo-ovocnou zelenou nasládlostí a lehoučkou sladce pylovou sladkostí.
Lilas (2024) (Fragonard) - autentická kytice čerstvě natrhaného fialového šeříku s kvítky plnými nektaru, po rozvonění mírně fialkově zpudrovatěl. Intenzita i výdrž na jedničku.
Karl Rome Divino Amore (Karl Lagerfeld) - svěží dřevitě květinová - prim hrají citrusy ve všech podobách (olistěná citrusová větvička, trocha sladké šťávy), postupně přecházející do křišťálově chladivé konvalinky s jasmínem. Dobře udělaná pižmová květinovka (pravda, dalo by se diskutovat o generičnosti), ale občas se něco líbivého na poličce hodí...
L'Interdit intense.
Proč jste mi o něm nikdo neřekl, že je tak krásný? Řadím do svého nákupního seznamu:)
Však taky je databázi jedna pochvalná recenze vedle druhé
A zkus i krvavě rudý L'Interdit Rouge...
Chtěla jsem napsat nepokoušej, ale už je pozdě:)
Čím je zajímavý?
Na tom černém mě nejvíc zaujal ten sezam, ten je pro mě trochu neobvyklý. Mám z parfémů jenom lískové ořechy v Pampamia od La Martiny a taky jsou dost dobré.
I to víš, já jsem taková dobrá duše
Ten temně rudý (L'Interdit (2021) (Eau de Parfum Rouge) vychází z toho černého, ale jde dál - mě se na něm líbí zázvorový sirup.
Pak je ješte zářivě červenou něcoRouge, ale to je syntetické parfémové nedopatření.
Do zázvoru budu muset teprve dorůst:)
Syntetické parfémové nedopatření jsem zase potkala u Dermacolu, kombinaci už nevím, protože jsou trochu na jedno brdo, asi magnólie a něco (když nevíš, dej tam maracuju)
A mini stížnost, cestou přes Slovensko jsem navštívila Fann, prodavačka moc milá, ale nic ke zkoušení, co by člověk neznal z běžné drogerie. Ale možná je to jejich obchodní strategie, nevím.
Dermacol, pokud se parfémů týká, že ztráta času. Bohužel.
Saffron Jasmine Amber (Tomas Arsov) - krystalky cukru na studeném plechu...,.copak to asi tak připomíná? No, jistě - další variace na BR 540. Nutno dodat, že příjemná, s přiměřenou intenzitou a velice solidní výdrží.
Karl Lagerfeld Rouge (Karl Lagerfeld) - bílé květiny pod velkou vrstvou dřevitého prachu, ze kterého se ven dere syntetika (tolik oblíbený kašmeran s ambroxanem ruku v ruce). Kupodivu to není tak nepříjemné, protože brzy vše zakryl suchý dřevitý pačuliový prach, smíchaný s trochou vanilkového pudru. V konečném důsledku univerzálně nositelná vlídná pačuliovka - stylem (nikoliv intenzitou) mi hodně připomíná Fatale Intense.
Nejnovější komentáře k vůním
Nejnovější články