vaše zkušenosti s tímto obchodem?
www.essenza-nobile.de
Tu nakupujem dosť často a môžem len odporučiť. Sortiment síce nie je taký široký, ako u ALZD, ale zase majú aj niektoré iné značky. Posielajú rýchlo, a to aj vtedy keď si objednávam len samostatné vzorky. K trom vzorkám zdarma, ktoré si vyberiem k celému baleniu, mi vždy pribalia aj nejaké naviac, len ich tam treba napísať viac. Ja ich tam píšem aj desať, pre istotu...
Essenza je spolehlivá, má leccos, co na ALZD nenajdu, co se vzorků týká, jsou štědří a hodně rychlí.
Mám k nim jedinou výhradu - mají napsáno k dodání za 1 - 3 dny i u věcí, které nemají momentálně na skladě. Ale pak aspoň napíšou, že čekají dodávku a že to bude trvat déle.
Objednáno potřetí a znovu spokojenost. Tentokrát jsem poprvé zvolila předobjednávku a zaplatila za vůni, která měla podle jejich odhadu být naskladněna až o týden později. To dodrželi a den po té hned expedovali, k čemuž přispěl i fakt, že mnou vybrané vzorečky měli tentokráte k dispozici všechny.
K nákupu slíbené 3 vzorky zdarma (štědřejší byli jen při předcházející objednávce, kdy jsem sice měla výši objednávky stejnou, ale uplatňovala jsem narozeninový kód, tak možná proto). K tomu přidali jeden originální vzorek kosmetiky.
Avšak oproti létu i u nich došlo ke změně. Balíčky a to ani ty se vzorky už nedoručuje UPS, ale PPL stejně jako u ALZD, i když naštěstí narozdíl od nich píší na balíček telefonní číslo, takže není třeba se tolik nervovat, řidič vám v den doručení zavolá.
Aha, vzorky, to může být ono, mně expedovali až dnes. (Taky třetí objednávka, taky dobré zkušenosti)
Objednáno potřetí a znovu spokojenost. Tentokrát jsem poprvé zvolila předobjednávku a zaplatila za vůni, která měla podle jejich odhadu být naskladněna až o týden později. To dodrželi a den po té hned expedovali, k čemuž přispěl i fakt, že mnou vybrané vzorečky měli tentokráte k dispozici všechny.
K nákupu slíbené 3 vzorky zdarma (štědřejší byli jen při předcházející objednávce, kdy jsem sice měla výši objednávky stejnou, ale uplatňovala jsem narozeninový kód, tak možná proto). K tomu přidali jeden originální vzorek kosmetiky.
Avšak oproti létu i u nich došlo ke změně. Balíčky a to ani ty se vzorky už nedoručuje UPS, ale PPL stejně jako u ALZD, i když naštěstí narozdíl od nich píší na balíček telefonní číslo, takže není třeba se tolik nervovat, řidič vám v den doručení zavolá.
Tak já se taky přidám - dosud jsme si odtud objednávala jen vzorky a vždy spokojenost. Tentokrát, stejně jako Vendulka, jsem zvolila předobjednávku. Doručeno dnes - o den se mi to protáhlo kvůli jednomu vzorku, který neměli. K nákupu 3 vzorky zdarma podle výběru (dokonce i jeden dražší, s kterým jsem tak úplně nepočítala) plus jeden originální. S obchodem tedy velká spokojenost.
Méně už ale se samotným PPL, který balíček doručoval. Včera jsem si provedla přesměrování na uložení na jednom z jejich ParcelShopu (původně jsem dnes neměla být v práci)... Ještě ráno to ve sledování psalo doručovaní do Parcel Shopu... a najednou dorazil chlapík z PPL a balíček přivezl... Mně to tedy nakonec vyhovovalo lépe... ale mají v tom bordel...
A volal ti aspoň chvilku před tím nebo se zjevil jen tak?
A volal ti aspoň chvilku před tím nebo se zjevil jen tak?
Jojo, volal.... akorát já koza měla vypnutý zvonění, takže jsem to nezaregistrovala...
Při poslední objednávce jsem zaznamenala jednu dost výraznou změnu. Pominu-li tradiční zprávu o tom, že jednu z položek avizovanou skladem, ve skutečnosti skladem nebyla, takže jsem na odeslání musela čekat, než jim dorazila (naštěstí asi "jen" o 3 dny déle), tak co se týče vzorků, mě už neupozornili, že ho nemají a s odesláním zásilky mi zároveň poslali zprávu, že mi peníze za něj vrací na můj účet. Před tím alespoň jako ALZD dávali na výběr, zda nechci nějaký jiný anebo zda chci vrátit peníze. To se mi teda moc nelíbí. No a pochopitelně jako tradičně doteď ten vzorek na svých stránkách nabízejí.
A pak ještě taková drobnost, která už s mou poslední objednávkou přímo nesouvisí. Vypadá to, že essenza přestala posílat narozeninové kódy. Letos mi poprvé nepřišel (před tím ho posílali i v případě, kdy si člověk nic neobjednal) a vím ještě min. o jednom případě.
Ne, že by zrovna na tomhle stály a padaly objednávky, ale když se tohle všechno (pokulhávající služby) přičte k nedávnému zvýšení poštovného za vzorkoobjednávky, troufám si tvrdit, že tyhle kroky jim ke zvýšení tržeb asi moc nepřispějí. Ale třeba se pletu.
Ja som narodeninový kód dostala aj tento rok , ale zhoršenie služieb je žiaľ realita.
Naposledy ma tak vytočili, že som ten kód už ani nevyužila.
Aha, díky za info. To ale na druhou stranu znamená, že essenza má teď už brajgl úplně ve všem.
No to se ti vůbec nedivím.
Jsem značně nakrknutá na essenza nobile. Objednávala jsem minulý týden v úterý brzy po obědě. Ve středu pozdě odpoledne přišla tradiční odpověď, že jeden z mnou zakoupených vzorků nemají a jestli si chci vybrat jiný bez dovětku o vrácení peněz, pokud bych si nevybrala. Už to mě mělo možná varovat.
O.K. Tak jsem si místo něj vybrala dva jiné, které ale dohromady vydaly jen za 24 euro s tím, že 6 euro rozdílu, jelikož ten můj původní stál 30 euro, chci vrátit na kartu. Ve čtvrtek přišla zpráva o odeslání a v sobotu mi byla zásilka s náhradními vzorky doručena. No jo, jenže refundace pořád nikde. A je fakt, že tentokrát mi jako v předchozích případech na ten můj požadavek neodpověděli, že tu refundaci provedou. Když se ani v pondělí navečer neobjevily na účtu, napsala jsem jim, co to jako má znamenat.
Teprve včera ráno přišla odpověď, že tedy prý už milostivě peníze poslali. Ale já je tam teda pořád nemám ani po dnešku. Takže ještě počkám zítra a jestli tam nebudou ani večer, tak jim napíšu znova a tentokrát už si fakt servítky brát nebudu, protože tohle považuju za nehoráznost!
K vrácení peněz je sice donutit nemůžu, jelikož jsem blbec platila kartou, ale ať už mi ty peníze vrátí nebo ne, po této zkušenosti už mám naprosto jasno, v tomto e-shopu už neobjednám, i kdyby nabízeli nevím co.
Taky už mám s nimi jednu špatnou zkušenost z léta. To, že jeden vzorek už nemají, mi nesdělili totiž vůbec . Že chybí, jsem zjistila až v balíčku. Urgovala jsem to, načež mi bylo oznámeno, že už to nemají a vrátí mi teda peníze. Peníze ale dorazily okamžitě (7 euro).
No mně se stalo jednou, že neměli vzorek, který jsem chtěla - napsali mi to prakticky hned, domluvili jsme se na jiném za stejnou cenu.
Jednou mi od nich dorazil vzorek zpoloviny prázdný - asi byl špatně zamáčknutý a vytekl. Napsala jsem jim to a celou částku za vzorek mi do dvou, tří dnů refundovali na účet.
Takže já s nimi zatím žádné špatné zkušenosti nemám.
Taky hezký.
No mně teď navečer konečně po více než týdnu od objednávky ta platba dorazila na účet. Takže jsem ráda, že je to za mnou, ale znovu už tedy ne.
fija: No to jsem jim tolerovala, když mi pokaždé psali, že jeden ze vzorků nemají (a to nemluvím o tom, že jeden z těch vzorků, co neměli, doteď uvádí, že mají). Někdy se mi povedlo vybrat si ve stejné hodnotě a někdy jen levnější, takže rozdíl mi až doposud vždycky refundovali hned. Ale aby dělali mrtvého brouka a já je musela upomínat, tak na to už opravdu nejsem stavěná.
Tak po půl roce mě konečně jakžtakž přešel vztek a protože letos si na mě s narozeninovým kódem vzpomněli, rozhodla jsem se, že to s nimi teda ještě jednou zkusím. A tentokrát šlo všechno jak na drátku. V neděli objednáno, ale jelikož mají v pondělí zavřeno, bylo mi jasné, že další zprávu nemůžu očekávat dřív než v úterý a tady přišlo překvapení: tentokrát žádná zpráva o tom, že by některý z placených vzorků neměli a rovnou jsem tak - vlastně úplně poprvé - dostala zprávu o expedicia to jsem jich měla společně s vůní naobjednaných osm. Takže posun. Pak už následovalo klasické dodání třetí pracovní den.
Už dlouho jsem nic neobjednávala (raději si užívám osobní nákup), ale pokud objednávka přes internet, tak si jí představuji přesně takto.
Ve čtvrtek večer objednáno, v pátek zaslány údaje o zásilce s možností sledování. Včera doručeno do ČR, dnes telefonický kontakt kurýra, zásilka uložena v PPL Parcel Shopu kousek od nás. Komunikace přes e-mail perfektní. Objednané vzorky všechny a k tomu dalších šest jako dárek. No, co víc si přát .
Jsem příjemně překvapená. Poprvé šlo všechno jak na drátku. Ve středu jsem objednala a tentokrát žádná zpráva o tom, že by zboží nebo některý vzorek neměli a hned ve čtvrtek jsem tak dostala zprávu o expedici včetně čísla zásilky pro sledování. Kromě mnou vybraných garantovaných tří vzorků zdarma přidali ještě tři originální - dva už sice znám, ale to není podstatné. Jen tak dál.
Chcem si objednať len pár vzoriek. Nechce sa niekto pridať, nech sa podelíme o poštovné?
Nejnovější komentáře k vůním
Nejnovější články