Čerpá inspiraci z obrazu "Radost ze života" od Henriho Matisse jakožto jednoho z nejvýznamnějších představitelů fauvismu, což je umělecký směr z počátku 20. století, podobný německému expresionismu. Typickým znakem bylo využívání zářivých barev jako zlatá, oranžová a červená, jimiž se mělo dosáhnout čistoty kompozice. Cecile se podobného efektu pokusila dosáhnout s pomocí růžového pepře a jásavého bergamotu, který smíchala se zlatavě pryskyřičnatou ambrou a koženým labdanem, pačuli, vanilkou a medovým benzoinem. Přidala i špetku živočišného kastorea, čímž prý chtěla dodat vůni na smyslnosti. Kromě něj neopomněla ani svůj rukopis, zastoupený typickým tónem jemně kořenité a ovocné turecké růže s pačuli, skořicí, hřebíčkem a zázvorem. Ve mně osobně totiž vyvolává dojem tlustého vlněného svetru a ponožek, které jste si na sebe navlékli, abyste se v nich posadili ke krbu společně s hrnkem vánočního svařáku. Tulivá zahřívací vůně pro dlouhé zimní večery.
Čerpá inspiraci z obrazu "Radost ze života" od Henriho Matisse jakožto jednoho z nejvýznamnějších představitelů fauvismu, což je umělecký směr z počátku 20. století, podobný německému expresionismu. Typickým znakem bylo využívání zářivých barev jako zlatá, oranžová a červená, jimiž se mělo dosáhnout čistoty kompozice. Cecile se podobného efektu pokusila dosáhnout s pomocí růžového pepře a jásavého bergamotu, který smíchala se zlatavě pryskyřičnatou ambrou a koženým labdanem, pačuli, vanilkou a medovým benzoinem. Přidala i špetku živočišného kastorea, čímž prý chtěla dodat vůni na smyslnosti. Kromě něj neopomněla ani svůj rukopis, zastoupený typickým tónem jemně kořenité a ovocné turecké růže s pačuli, skořicí, hřebíčkem a zázvorem. Ve mně osobně totiž vyvolává dojem tlustého vlněného svetru a ponožek, které jste si na sebe navlékli, abyste se v nich posadili ke krbu společně s hrnkem vánočního svařáku. Tulivá zahřívací vůně pro dlouhé zimní večery.