Hm, to vypadá na podobný případ jako s Angel Muse. Tak se po něm kouknu příští měsíc v Německu. Díky za info.
Co jste dnes zkoušely(i) z mainstreamu?
Hm, to vypadá na podobný případ jako s Angel Muse. Tak se po něm kouknu příští měsíc v Německu. Díky za info.
Jsem potom zvedava na tvůj názor.
Chevignon - Heritage for Men: Staré dobré modré Fáčko, prisámšpagát! Akurát to v tom retroflakóne pôsobí trochu zmätočne.
Deep Euphoria (Calvin Klein) - krémová sladce kořeněná smetana, na troud usušené listy a výrazná sladká kombinace dřeva a suché pačuli. Už už to vypadalo, že to bude méně úderná analogie La Vie Est Belle, ale po rozvonění se přidaly temně rudé usušené okvětní plátky růží a pivoněk. Evokuje letní noc s oblohou plnou hvězd. Odnož, která předčí původní Euphorii...
So First (Van Cleef & Arpels) - sladké květiny - zpočátku svěží, ale svěžest se rychle utlumila - usazené na nepříliš sladkém pudrově vanilkovém polštářku. Žádný zázrak, spíš vůně typu "neurazí-nenadchne". S původní First nemá ani zbla společného.
...tak Deep Euphorii musím zkusit.!
Vyzkousej. Me osobne hodne prekvapila a uvazuju aspon o odstriku.
Taky Deep Euphorii musím vyzkoušet, původní Euphorie se mi moc líbí a Tvůj popis téhle nové je hodně lákavý
Fendi - Furiosa: Chejr vonný, Cheiranthus cheiri, Cheirant voňavý, Violaciocca, Wallflower....kvet,ktorý som si vlani fotila v Taliansku, aby som skúsila identifikovať, čo to je, že tak krásne vonia. No a tu je. Jemne podporený a dozdobený ambrou a bergamotom, aby nebol prisladkokvetinový, ale skvele vystihnutý. Vonia jemne sladko, teplo, útulne, na jeseň bude ako stvorený, navrch flakónik je na zožratie.
Violette Divine (Berdoues) - nasládlá usušená fialka se zbytky hlíny na koříncích, uložená v dřevěné krabičce. Vše doplňuje velejemný nádech anýzových bonbónů obalených v barevné cukrové krustě a položených na hladivém semiši. Není to žádná veselá jarní fialinka (jako např. La Violette od Annick Goutal), ale spíš fialka v hvězdné letní noci. A hodně povedené...o flakónu nemluvě.
Honeysuckle (Demeter Fragrance Library) - autentický zimolez - čerstvě ulomená větvička s rozemnutými svěže zelenými lístečky. Svěží, osvěžující...a hodně povedená vůně.
Nina Ricci: Luna
Hohó, tohle modré jablko je pro mne obrovsky příjemným překvapením. Nepodobá se totiž vůbec ničemu, co dosud tahle značka v poslední době vypustila do světa a že to, snad až s výjimkou Ricci Ricci a Mademoiselle Ricci nebyly žádné zázraky. Už samotný úvodní slaďoučký pomerančový květ s rozmačkaným bobulovým lesním ovocem působí příjemně, avšak ani zdaleka se nemůže rovnat slaměnce, která se objeví po rozvonění.
Žádný ulepený cukr jako v Immortelle de Corse, ale stejná slaměnka s vůní sušeného tabáku a jemných dřevitých pilin, jemně podpořená špetkou santalu jako v L'Être Aimé Femme (Divine), kterou někdo položil vedle hromádky oříškových karamelek. Madagaskarská vanilka s typickým tónem sušené smetany v základu pak už jenom dodá karamelu hladkost a měkkost. Zajímavé je, že i přes tu sladkost vlastně vůbec nepůsobí jako gurmánka, ale díky slaměnce opravdu jako orientální vanilka. Tleskám.
...jej, tak to jsem ráda, že je pěkná.!
Mne se libil hned od začátku ten flakonek(barvy) a ríkala jsem si, že kdyby tak v něm byla pěkná vůně....
Zkusím určitě
Určitě. Jsem si jistá, že Luna uspokojí i tvůj nos včetně intenzity a výdrže. Trochu mě překvapilo, že jí v Sephoře nevěnují žádnou větší pozornost, že by jí třeba zařadili navíc i stranou, jako tu černou Liquid Cashmere Black od Donny Karan. Ta se mi teda taky líbí, ale tohle je ještě o level lepší, nebojím se říct na úrovni Angel Muse nebo Narciso Poudrée a nic, je normálně jen v regálu označená malou cedulkou "Novinka".
...zrovna jsem se chtela zeptat, jestli je to kvalitou srovnatelné s Angel Muse...
...no, a pak me dost zajimá - prý v září - parfém Sí Giorgio Armani
a
Goldea Rose Bvlgari...
L'Eau d'Issey Pure (Issey Miyake) - svěží zelená konvalinka v ledové rose, od původní lehké ostrosti se postupně uhladila až k bílým konvalinkovým zvonečkům položeným na sladkém čerstvém seně. Po desítkách odnoží a limitek je to návrat k původní L´Eau d´Issey, a to návrat dost povedený.
Navy (Dana) - svěží nasládlý pomerančový květ, na kterém se usadila vrstva suchého jemně kořeněného sladkého prachu. Připomíná mi variaci na Mon Précieux Nectar (ale bez mandlí). Nic jsem od vůně nečekala, o to větší je mé překvapení (a o příznivém poměru cena/výkon ani nemluvě).
To je hezký flakonek a popis zní velmi slibně, po delší době mě zase něco láká zkusit. Už je to u nás nebo jsi zkoušela v cizině?
Aha, tak teď čtu, že Sephora.
Díky pochvané recenzi mě Luna zaujala, slaměnka mě lákala, ale umně zpracovat slaměnku je velké sousto. Nejkrásnější slaměnku mám v Beloved (Amouage) a nestárnoucí klasika Ambre Gris (Balmain).
No zrovna v Beloved mi ta slaměnka tak stoprocentně autentická nepřijde, jde mi v ní trochu do cukrova a v Ambre Gris ještě víc. Tady má mnohem víc prostoru. Jinak je ale Beloved krásná vůně, akorát já s ní mám problém, že na mojí kůži rychle ztrácí tu krásnou jiskřivost.
Luna podle mě za vyzkoušení určitě stojí, už jen proto, že to není žádná další variace na LVEB nebo jiná sladká pačuliovka. Jen to asi chce s vyzkoušením počkat, až přejdou vedra, ostatně jako u každé sladké vůně, aby byl dojem optimální.
No zrovna v Beloved mi ta slaměnka tak stoprocentně autentická nepřijde, jde mi v ní trochu do cukrova a v Ambre Gris ještě víc. Tady má mnohem víc prostoru. Jinak je ale Beloved krásná vůně, akorát já s ní mám problém, že na mojí kůži rychle ztrácí tu krásnou jiskřivost.
Luna podle mě za vyzkoušení určitě stojí, už jen proto, že to není žádná další variace na LVEB nebo jiná sladká pačuliovka. Jen to asi chce s vyzkoušením počkat, až přejdou vedra, ostatně jako u každé sladké vůně, aby byl dojem optimální.
Wendulko, můžeš mi poradit nějakou vůni s autentickou slaměnkou? Já tu "nesmrtelku" mám tak ráda, i když okolí nadává, že jsem "hřibovní bába". Děkuji moc. A na Lunu se tedy vyloženě těším.
No z mainstreamu už nic, tam jsou na mně všechny ty slaměnkové vůně lehce cukrově ulepené. Z niche, kde má slaměnka hodně prostoru, se mi asi nejvíc líbí už zmiňovaná L´Etre Aime Femme (Divine). O té jsem přemýšlela na zimu v tom kabelkovém 30 ml flakonu, ale teď po seznámení se s Lunou, jsem na vážkách.
Zajímavá slaměnka je ale i v Bois Lumiere (Anatole Lebreton) a třeba Relativamente Rosso (Bois 1920), tam je tedy taky dost sladká, ale nelepí.
Dnes jsem měla možnost vyzkoušet vůni pravého Kambodžského oudu. Až dosud jsem se oudu „důsledně“ vyhýbala, ale současně mě zajímalo, jak vlastně voní.
Začátek je pronikavě ostrý až palčivý – taková směs trpkosti, nahořklosti a nakyslosti s lehkým kovovým nádechem a při troše fantazie by se v něm vzdáleně opravdu dala najít i ta „kupka hnoje“.
Jenže pak se lehce stáhne k tělu, začne se na kůži prohřívat a nastane změna. A já cítím zvláštní vůni dřeva a přemýšlím, co mi to připomíná… A mám to. Vůně vyhaslého ohniště, v němž některá polínka shořela na troud, jiná jsou jen ohořelá, po ránu zvlhlá ranní rosou a do nich se pak líně opře ranní sluníčko a začne je vysušovat.
Asi po třech hodinách se začne objevovat i sladkost (sladké balzamické dřevo) s občasnými závany živočišnosti, které časem slábnou (avšak stopu hořko – nakyslé vůně s kovovým nádechem tam cítím pořád, ale už slabě).
Výdrž má na mně slušnou, ale intenzita (resp. projekce) nic moc, ale nevím, co bych řekla po pořádném nástřiku.
Na závěr musím konstatovat, že JE zajímavá a zvláštní a kdybych byla milovnicí dřevitých vůní, tak snad i pro mě nositelná.
Nejnovější komentáře k vůním
Nejnovější články