vaše zkušenosti s tímto obchodem?
www.ausliebezumduft.de
Nakupovala jsem několikrát, většinou víc flakonů najednou, vždycky bez problémů. Perfektní balení, vzorky navíc, papírky, víno Amouage, tužky, děkovný kartičky... to se mi líbí. Jen ta dodací doba by mohla bejt svižnější...
ALZD by sa mohli polepšiť s dodacou lehotou, trochu im to trvá. Najdlhšie som čakala cca 3 týždne. Bolo síce pred Vianocami, ale aj tak to bolo veľa. Inak sú spoľahliví.
Ani ja nemám v podstate výhrady, tovar je dobre zabalený, obchod komunikuje a poskytuje info o stave objednávky. Dodacia doba bola tiež v poriadku, ak sa jednalo o celé balenie, ale keď objednávam samostatné vzorky - to už pochváliť nemôžem, lebo dodanie trvá podstatne dlhšie., cca 2 týždne
Neobjednával někdo nedávno? Mám cca 14 dní před dovolenou a řeším, jestli stihnou dodat, než odjedu...
Jak to jinak probíhá, pokud nebudu doma, uloží se to na poště?
Zatím mi všechny zásilky z ALZD dorazily 4. - 5. pracovní den od objednávky (naposledy jsem tam nakupovala koncem května) a vždycky mi poslali číslo zásilky pro sledování. Mám tedy na mysli objednávky celých flakonů, když jsem nakupovala jen vzorky, byla dodací lhůta podstatně delší, tak 7 - 10 dní. Pokud nebyl při příchodu zásilky nikdo doma, uložili to na poště, ale ukládací dobu si bohužel nepamatuji.
ve středu večer objednáno, v úterý dodáno. zabaleno výborně, přidány 3 vzorky zdarma v pytlíčku na šňůrku, sušenka a ručně psaný pozdrav.
sledovací číslo posláno až na dotaz, autmaticky mi mail o odeslání nepřišel.
problém byl s dodáním, v ČR si to od DHL převzala PPL (nikoli Česká pošta) a ti nedokázali správně opsat adresu, která byla na balíku od ALZD uvedená správně, pročež mi sledování zahlásilo, že balík nemohl být dodán pro address error. vzhledem k tomu, že jsem neměla tušení, kdo ten balík teda má, muselo nejprve proběhnout pátrání (díky wendulce za pomoc) a když jsem zjistila, že jej má PPL, musela jsem jim volat, dotázat se, co je tam špatně, a adresu doplnit. dodáno bylo tudíž o den později.
takže bych jen chtěla varovat před složitejší adresou než jméno, ulice, město, protože opsat jednoduchou firmu se pro PPL jeví jako problém, zvládli jen první dvě písmena a tím to haslo.
Neposlali track? To je ňáký divný... Převzala to PPL? To je eště divnější...
Já mám tři zkušenosti v rozmezí asi čtyř let a jsem naprosto spokojená jak s dodací lhůtou, tak i se vzorečky k nákupu dle vlastního výběru.
Kupovala jsem teď i pár vzorků navíc a přesto přišel balíček během dvou pracovních dní od objednání. Hodně mile mě to překvapilo.
Tak to PPL není jenom lokální u tebe. I mně včera balíček doručovala PPL, čili to je nějaká hromadná změna od srpna.
Takže kdo jste dřív jako já měl doručovaný balíček Českou poštou, tak teď už nee!!!
Jinak sušenku jsem nově dostala taky. Ta dřív nebývala a ovoněné peříčko. Já v balíčku našla 5 vzorků zdarma, ale ten, co jsem tam měla psaný na prvním místě, ten tam pochopitelně nedali.
Ovšem ještě detail k tomu PPL. Na balíčku není psané telefonní číslo, takže nečekejte, že by vám volali a to ani v případě, že jim zavoláte v den doručení na zákaznickou linku, kde vám dají číslo na řidiče. Totiž mně se včera zjevilo na stránkách PPL, že by mi měli balíček doručovat mezi 10 až 12 hodinou. A pochopitelně nikde nikdo, tak jsem volala a zišťovala, dostala číslo na řidiče a ten mi řekl, že až mezi 16 a 18 hodinou. A skutečně přesně ve čtyři hodiny odpoledne dorazil. Ale jak říkám, nevolal (jestli si číslo neuložil?) a rovnou zvonil.
Takže takhle. Kupované vzorky měly všechny, vůně v pořádku. Celkově tedy opět spokojenost s nákupem.
ale s tím nevoláním je to pěkně na houby, to se pak nedá přece... a tracking ti poslali automaticky?
jo, cislo balicku mi poslali automaticky. No s tim nevolanim je to pro nekoho casove hodne vytizeneho v pripade PPL problem, to souhlasim.
Aj Wendulku aj kohokoľvek iného
prosím o radu (akosi mi zlyhali vyhľadávacie mechanizmy )
Kde som čítala, že ALZD je aj kamenná predajňa?
A otváracie hodiny?
V máji sa k nim tak priblížim, že by bol hriech sa nepristaviť.
Nejaké skúsenosti s osobnou návštevou by boli?
Četla jsi to dobře, asi přímo na jejich blogu. Já tam bohužel zatím nebyla, ale co jsem četla, tak byla samá chvála. Otvírací hodiny mají přímo tady v Kontakt na stránkách http://www.ausliebezumduft.de/kontakt/ .
A přímo fotky jsou tady http://www.alzd.de/2008/05/07/duftjunkies-unter-sich-oder-einmal-sniffapalooza-in-bruchsal-bitte/ .
Ďakujem.
Takže mňa sa týka piatok alebo sobota.
A niekedy v apríli si začnem spisovať nápady.
Po delší době... a zklamání.
Minulý čtvrtek objednávka dvou položek (obě údajně dostupné následující den). Potvrzovací mail a ticho. Dnes jsem jim poslala dotaz, co se děje, jestli už odeslali nebo kdy budou odesílat? Odpověď: Jedna z položek k nám bohužel zatím stále nedorazila. Budete ji chtít zrušit nebo počkáte na naskladnění? Jak to, že celý týden nejsou schopni mi dát vědět co se děje, omluvit se a zeptat se, co dál? Kdybych se neozvala sama, čekalo by se jak dlouho? Měsíc? Rok? Zeptala jsem se tedy, na jak dlouho to vypadá, že bych počkala maximálně týden. Prý to nevidí reálně a už tu položku dlouho neměli. Tak proč tam sakra mají pořád (i dnes) uvedenou dostupnost následující den
Tohle uhánění znám zatím jen u Lutensů a je to teda pěkně otravné.
Jinak s tou druhou částí se mi něco podobného stalo na essenza-nobile, kde mě teda sice upozornili e-mailem sami, že danou věc nemají, ale taky jsem nepochopila, proč ji i po té dál vesele vedli jako dostupnou. No to není moc příjemné zjištění, že se tahle "móda" rozmáhá.
Kde je ta pověstná neměcká spolehlivost?
Zatím poslední zkušenost se slevovou akcí 10 %. Objednávala jsem minulý týden ve středu pozdě odpoledne. Protože ve čtvrtek nepřišla žádná zpráva o expedici nebo upozornění, že některá položka není skladem (přestože skladem byly uváděné všechny) a poučená z minulosti, otázala jsem se, jak se věci mají. V pátek ráno přišla odpověď s omluvou, že prý momentálně čekají na novou dodávku hlavní objednávané vůně (uváděné ihned k odeslání), která by měla dorazit během 4 až 6 dnů.
No za normálních okolností bych byla v pokušení to celé stornovat, ale kvůli té slevě jsem se rozhodla to zkousnout. Největší fór ale byl, že odpoledne najednou následovala zpráva o expedici a balíček byl pak skutečně do tří dnů, tj. v úterý doručen. Takže evidentně v tom měli s nadcházejícím stěhováním do nových prostor tak trochu bordel.
Nutno ovšem říct, že na omluvu mi poslali tři originální vzorečky nikovek (ani jednu jsem zatím nezkoušela - původně totiž uváděli, že při uplatnění slevy 10 % není na vzorky zdarma nárok, takže omluva přijata), firemní sirky na zapalování vonných svíček a máslovou sušenku).
A další zkušenost jak z této poslední, tak i předposlední objednávky: pomůže napsat do poznámky prosbu, aby uvedli na balíček vaše telefonní číslo, které máte tak jako tak uvedené na zákaznickém účtu. Potom ho tam opravdu doplní a z PPL vám tak v den doručení zavolají sami. Nemusíte se sami starat (platí tedy pro doručují depo v Teplicích).
No nějak se s tou spolehlivostí vážně horší a začínají se podobat essenza-nobile. V pondělí 17.8. jsem objednala Felanillu, u níž se tvářili, že ji mají okamžitě k odeslání. Neměli. V úterý ráno přišel e-mail, že novou dodávku čekají během následujících 3 až 4 dnů, tedy že nejpozději v pátek 21.8. odešlou. No myslíte, že se ozvali? Ne, teprve v pondělí 24.8. napsali, že už nemají ani jeden z mnou objednaných vzorků a až v úterý ráno 25.8. jsem dostala e-mail o expedici s číslem zásilky, což bylo fakt super vzhledem k tomu, že díky tomuhle zpoždění navíc mi zásilku doručovali v den, kdy jsem odlétala do zahraničí.
Nejnovější komentáře k vůním
Nejnovější články