Egoist Royal Parfums

10. ledna 2015 19:35
Offline cinkja
Avatar
1514 příspěvků moje polička 10. ledna 2015 19:35

Další obchod v centru Prahy, tentokrát na adrese Husova 240, Praha 1.

Egoist Royal Parfums

http://egoist-parfums.cz/about-us/store-in-prague.html

V nabídce tyto značky: Houbigant, Alyson Oldoini, M. Micallef, MDCI, Isabey, Evody, Jul et Mad, Montale, Maitre Parfumeur et Gantier, Panouge, Giulietta Capuleti, Prudence, Viktoria Minya, Atelier Flou atd.

http://egoist-parfums.cz/catalog/brands/

Offline domenica blogger
Avatar
7963 příspěvků moje polička 10. ledna 2015 20:03
Reakce na cinkja:

Chodím kolem prakticky denně, o obchodě vím několik měsíců, ale nějak se stalo, že jsem zatím dovnitř nevstoupila. Jsou věci, které si asi musím dávkovat.

Offline Miru
Avatar
13803 příspěvků moje polička 10. ledna 2015 20:46
Reakce na domenica:

...tak jsem tam virtualně najukla a...

...prosím, až to zvládneš tam vstoupit, hrozně mě zaujaly vůně od Giuleta Capuleti a Alyson Black Violet(...to může mít stejný název s vůní od jiné značky/Tom Ford.?),

Ceny má ale nechutné...

Offline cinkja
Avatar
1514 příspěvků moje polička 10. ledna 2015 21:18
Reakce na domenica:

V rámci pravidelného sobotního toulání Prahou jsem tam dnes byla poprvé a nadávkovala si jedinou značku:

Parfums Viktoria Minya.

Hedonist, první opěvovanou vůni mladé a nadějné parfumérky maďarského původu, jsem už kdysi zkoušela a tak jsem byla moc zvědavá na novinky. A především Eau de Hongrie rozhodně stojí za další testování. Krásná vůně inspirovaná tokajským vínem v neobvyklém flakónu.

Obchod působí luxusním dojmem, z ulice je celkem přehlédnutelný, jsou z něj vidět pouze okna. Vchod je z průchodu. Personál je ochotný a řekla bych, že i znalý. A chápu i to dávkování, další z řady obchodů, jejichž původ je třeba hledat na východ od našich hranic.

Offline cinkja
Avatar
1514 příspěvků moje polička 10. ledna 2015 21:29
Reakce na Miru:

Ceny nejsou až tak přemrštěné, pokud se bere v úvahu současný kurz eura a ceny na oficiálních stránkách. Parfums Viktoria Minya vychází třeba o trochu levněji, Parfums MDCI zase více. Záleží spíše na značce.

Offline Miru
Avatar
13803 příspěvků moje polička 10. ledna 2015 21:41
Reakce na cinkja:

...já to myslela tak, že deset tisíc za vůni je prostě dost... 

(i v případě, že kvalita ingrediencí je vysoká, resp. na běžné nošení vyšplíchat za měsíc deset táců je docela dost. Něco jiného - movití sběratelé, to  naprosto chápu)

Offline cinkja
Avatar
1514 příspěvků moje polička 10. ledna 2015 21:49
Reakce na Miru:

Konkrétně u té značky Alyson Oldoini to bude i cena za obal, vypadá vážně nádherně a luxusně. Na konečné ceně se určitě podílí značně.

Offline wendulka admin
Avatar
16570 příspěvků moje polička 10. ledna 2015 23:59
Reakce na cinkja:

Já si říkala, že původ obchodu bude směrem na východ od nás, když je to už třetí pražská parfumérie, která má v sortimentu M. Micallef. Nicméně ty ostatní značky mě docela lákají. O obchodu jsem neměla tušení. No ale když jsem zvládla Scens Variety, tak tohle snad půjde taky.

Offline ArchivParfumanie
Avatar
79 příspěvků moje polička 11. ledna 2015 10:29
Reakce na wendulka:

Ano, vlastníci jsou Rusové. Obchody mají dokonce podobné logo. Díky tomu, že jsem velmi často v zahraničí mi to ovšem nepříde zvláštní. ( loňské koncertní turné v USA, kde nakupujete u Irů, Italů, Rusů, Číňanů atd. ) Klukům z Ingredients ovšem vzniká povážlivá konkurence, tak to snad ustojí.

Jestli se nepletu tak jim zbývá exkluzivně už jen Frederic Malle, LM Parfums, Diptyque Paris a Kilian.

Offline Venea
Avatar
170 příspěvků moje polička 11. ledna 2015 11:33

Diptyque mám pocit, že mívali i jinde v Praze, jenom si teď nemůžu vzpomenout kde :D

Zrovna Kilian si myslím, že celkem na odbyt snad jde, co jsem tak slyšela, LM Parfums svoje zákazníky taky má a Frederic Malle je taky fajn, jenom mu trochu domenica porcováním dělá konkurenci 

Offline mirajo
Avatar
2359 příspěvků moje polička 11. ledna 2015 11:49
Reakce na Venea:

Diptyque mám pocit, že mívali i jinde v Praze, jenom si teď nemůžu vzpomenout kde :D

Zrovna Kilian si myslím, že celkem na odbyt snad jde, co jsem tak slyšela, LM Parfums svoje zákazníky taky má a Frederic Malle je taky fajn, jenom mu trochu domenica porcováním dělá konkurenci 

Diptyque bývaly v Simple concept store v Pařížské, ale už nejsou. Takže opravdu asi jen v Ingredients.

Offline ArchivParfumanie
Avatar
79 příspěvků moje polička 11. ledna 2015 12:02
Reakce na mirajo:

Simple concept store vlastnil jeden z majitelů Ingredients a obchod už opravdu zrušili. Zvláštní je, že Diptyque  je zrovna taková běžnější niche značka ( myslím tím kamenné prodejny v zahraničí ). Asi je to jen otázka času, kdy bude u nás ve více obchodech.

Offline domenica blogger
Avatar
7963 příspěvků moje polička 11. ledna 2015 12:05

Což o to, zahraniční vlastníci obchodů, to samozřejmě nic zvláštního není. I v Praze nakupuju (a ráda) u Italů, Řeků, Chorvatů, Vietnamců, Indů, Japonců...  . Každopádně, zdá se, že ruské (ukrajinské) podnikatele v ČR velmi oslovily parfémy, resp. určitý segment parfémového trhu. 

Offline domenica blogger
Avatar
7963 příspěvků moje polička 11. ledna 2015 12:09
Reakce na Venea:

Nijak velkou. To Jakub ustojí . Navíc je to víc než vyváženo tím, že jsme se na A. o značce FM bavili řadu let před tím (i porcování začalo předtím) než si ji vzal, takže měl díky tomu hned celkem početnou skupinu znalých, předpřipravených a natěšených zákazníků.

Jinak, jo, by Kilian jde moc dobře! 

Offline ArchivParfumanie
Avatar
79 příspěvků moje polička 11. ledna 2015 12:47
Reakce na domenica:

Nedávno jsme se starali o ruské muzikanty a jak mají takový komplex zapomenutého velkonároda, tak jsou úplně posedlí vším exkluzivním. Chtěli jen do těch nejdražších obchodů atd.  Pravdou ovšem taky je, že než se Evropa vyspinká, tak v Rusku už vesele píší recenze na nejnovější niche parfémy.

Offline wendulka admin
Avatar
16570 příspěvků moje polička 11. ledna 2015 19:34

Já bych se té konkurence pro Ingredients zatím tolik nebála. Chlapci mají narozdíl od ruských kolegů zvládnutý marketing a péči o zákazníky (nemyslím ty ruské, ti mají trochu jinou mentalitu - popsal jsi je přesně). Jsou na trhu delší dobu. Ale pravda, nemusí to tak být napořád, pokud nové parfumerie odkoukají, jak se to má dělat.

Offline Venea
Avatar
170 příspěvků moje polička 12. ledna 2015 21:02
Reakce na wendulka:

Co se týče Ingredients tak nejsi zrovna moc nestranná :D a k normálnímu zákazníkovi si myslím, že se chovají trochu jinak než k tobě...já za sebe musím říct, že hodnotím perfektně, když mě obsluhuje Jakub, včetně teda vzorečků, fundovaného výkladu a podobně, když obsluhuje ta slečna tak se snaží, ale někdy je na mě teda moc rychlá a o vzorečky jsem si vždycky musela říkat i když mi ho pak nakonec vždy na vyzkoušení doma dala :-) no není to to samé jako když obsluhuje Jakub a asi mám smůlu protože ze svých cca pěti návštěv mě obsluhoval jednou, jinak tam myslím ani nebyl

odpovídají rychle na dotazy, toho si taky cením...ale co z toho, že se k tobě budou hezky chovat, když prostě třeba teď elnino naskladnilo Byredo 100 ml za cenu toho, co se v Ingredients prodává 50 ml...to je holt boj s větrnými mlýny a jenom velice málo zákazníků podle mě ocení více ten servis a pár vzorečků k nákupu než ušetřené peníze

V Egoist jsem nebyla, ale za sebe můžu říct, že v Palladium se ke mě vždycky chovali perfektně, a co vím, tak dávají i vzorečky...nebo minimálně je posílají k objednávkám přes internet...

A souhlasím s Nathanem, Rusové jsou posedlí vším niche a exkluzivním a nemají problém si za to zaplatit...očividně se zrovna těm ruským parfumériím asi daří, když si otevřeli i druhou pobočku (Karlovy Vary a Palladium)

Offline ArchivParfumanie
Avatar
79 příspěvků moje polička 12. ledna 2015 23:43
Reakce na wendulka:

Dnes jsem v Ingredients byl. Jako vždy pěkné popovídání s Jakubem. Nebavili jsme se o jiných obchodech, ale řekl mi že jsou v jednání s Acqua Di Parma ( proč zrovna tuto značku ?! Tím ji nechci nějak snižovat.) Prý na ní vždy zákazniky sežene. Poton Creed a tím s parfémy končí. Prý existuje ještě dost menších značek, ale ty je už nezajímají. Tak to mne opravdu zaskočilo. V legraci jsem odpověděl, že mají značky Kilian a F. Malle  a že  to stačí. Přijít ale až dnes s Acqua Di Parma a Creed, kde ti kluci nechali hlavu. Jinak se tam vždy cítím úžasně, nejen s Jakubem, ale i se jmenovanou ,,slečnou", nedávno mi dala vzorky a to jsem přišel jen na čuchanou. Pravdou je, že se snažím podporovat české obchodníky jak to jde a klukům držím palce, ale jak píše Venea, Byredo bych si dnes pořídil už na Elninu. Tak to prostě je. V muzice je to to samé. Nebudu bobrej, okamžitě nastoupí jiný zpěvák. To je prostě konkurence.

 

Offline wendulka admin
Avatar
16570 příspěvků moje polička 12. ledna 2015 23:57
Reakce na Venea:

Neřekla bych, že jsem nestranná. Nehodnotím to jen podle sebe. Viděla jsem na vlastní oči chování i k jiným normálním zákazníkům a nepocítila jsem rozdíl Vzorečky nabízeli i jim a dokonce i slečna prodavačka sama aktivně nabízela, i ty znalosti a mluva jsou u ní lepší, stačí, když se uvolní.

To je sice pravda, ale nemyslím si, že zase tolik zákazníků Ingredients ví o elninu v souvislosti s nikovkami. Těch nikovek se tam neotočí tolik, jak by se mohlo na první pohled zdát. Nám to sice přijde jako samozřejmost, ale to jenom proto, že o tom víme z webu (taky bych si ho tam pochopitelně pořídila, pokud bych po něm toužila a měli) a samy aktivně hledáme (minimálně turisté o nich neví), což je podle mě i jeden z důvodů, proč vzali Amouage, zatímco se dávno vesele prodával na elninu a v Madeleine s ním skončili.

Vidíš a tady si nemyslím, že těch zákazníků, kteří ocení servis, je málo. Ta řada věrných zákazníků Ingredients jenom co vím já, kteří tam nakupují pravidelně, je docela široká, není to žádná skupinka vyvolených.

A to jo v Palladiu se chovají dobře, líp než v Royal Perfumery. Oproti Ingredients je tam jen rozdíl v podání informací o vůni. Ale jak jsem řekla, s tím marketingem zaostávají (viz pravidelná reklama Ingredients ve článcích v Elle - to je jedna z věcí, která podle mě ohromně funguje).

Ano, Palladium je frekventované nákupní centrum, ale kdykoliv tam jsem, kolik zákazníků je v Sephoře a kolik ve Scents Variety? Většinou je tam prázdno. Z mých dvou návštěv a několika dalších procházek kolem jsem akorát jednou zaznamenala platícího zákazníka před Vánoci. Kdežto když přijdu do Ingredients, skoro vždycky tam někdo něco nakupuje/platí a tím nemyslím sebe. Já Ingredients rozhodně nevychvaluju, to v žádném v případě. Jenom říkám, že jsou oproti těmhle novým parfumériím zajetí a stihli si už vychovat určitou klientelu, která se k nim ráda vrací, čili si nemyslím, že jsou to Ingredients, kdo by musel na svém fungování ještě nějak výrazně pracovat, stačí si udržet to, co vybudovali. To ti nováčci na sobě musí pracovat. A já budu jenom ráda, pokud se z nich vyklubou stejní motýli.

Offline wendulka admin
Avatar
16570 příspěvků moje polička 13. ledna 2015 00:26

Vidíš, tak to mě vůbec nezaskočilo. On ty zákazníky na ně ale opravdu sežene právě z důvodu, že jsou to "profláknuté" nikovky, tzn. nemusí si je na ty vůně tak složitě vychovávat, jako by to bylo s nějakou menší méně známou nikovou značkou. Jsou jakýmsi mezistupněm mezi mainstreamem, který najdeš v Douglasu a nkovkami právě jako Amouage, L´Artisan atd. a přes které je pak teoreticky možné se propracovat třeba právě k těm Kilianům, F. Malle apod.

Já vím, že nám "milovníkům" tyhle značky absolutně nic neříkají, konkrétně mezi námi asi ne, ale zase nejsme tak široká skupina zákazníků, která by jim pokryla celoroční tržby. Takhle uvažuje. Podle mě nenechali hlavu nikde, prostě už jen sází na jistotu, no.