...no, já právě také od drahé vůně očekávám min průměrnou výdrž.
Byla jsem úplně překvapená a moc ráda, jak drží!, ale to byly ty první dvě hodiny, pak začalo slábnout...
...no, já právě také od drahé vůně očekávám min průměrnou výdrž.
Byla jsem úplně překvapená a moc ráda, jak drží!, ale to byly ty první dvě hodiny, pak začalo slábnout...
Miru Rose Flash je olejova ruze s lehce stiplavou marmeladou obohacena o kusy (pro me sucheho, az prachoveho) dreva. A je fakt hodne dobra. Jsem snad psala, neeee?
...tak jako jo noo, psala
A dala by se k něčemu alespoň vzdáááleně připodobnit.? Nebo srovnat, určit rozdíly.?
(i když ano, podle vašich popisů si ji představuji jako na povrchu téměř už trouchnivějící soudek z dubového dřeva, ovšem uvnitř nacucaný vlhkostí z tuhého růžovomalinového, ne želé, ale džemu s kusy malin, jahod a kuliček hroznového víno na hranici mezi ještě čerstvým plodem a suchou hrozinkou. A celé je to hutné a trochu klouzavě mazlavé jak koňská mast na kopyta, a děsně sladké, ale právě ona celková hustota a syrovost dubových špalků tu zabijáckou sladkost přímo vyžadují. A i když by se mohlo zdát, že všeho ostatního je ve vůni více než růží, opak je pravdou...)
No, však já ji jednou zkusím
ad Chanel 1957
aneb zkouška při fyzické zátěži -
jízda na spinningovém kole vůni zintenzivní, resp. moje mnohem vyšší tepová frekvence jako by pro vůni byla elektřinou a více ji rozsvítila...
...1957 při větší tělesné zátěži, teplotě zteplá, a její intenzita se kupodivu zvětší(na kůži, do prostoru víc nejde určitě) a zhoustne, není průsvitná, spíš nude mléčných odstínů, a také až nyní se objevuje rozmlžený mrkvový podtón z kosatce a současně se celá kompozice posouvá do roviny minimálně unisex. Je taková nepolapitelná...
Jo, a v chladu naopak mi něčím připomíná White Suede. Jako by v sobě měla konvalinky...
Hemlock & Bergamot (Jo Malone) - na začátku moc pěkná strouhnutá citronová kůra, která se rozvoněla do jemné nasládlé bylinné vůně s hebkým mimózovým pylem. Jen škoda té malé intenzity i výdrže.
Roseberry (Les Parfums de Rosine) - ledová rosa na zelených stéblech trávy a rozkvetlých růžích. A k tomu se přidaly čerstvě natrhané listy maliníku, pod kterými se schovaly malé růžové růžičky a rosou nasáklý zelený mech. Zelená růže...
Miru hm, ja už pár dní premýšľam nad recenziou, ktorá by ju vystihla. Ono totiž, čokoľvek napíšem, znie to ako množstvo ďalších ruží, ale táto je voči nim okamžite rozpoznateľná. Červená ruža, skôr ťažšia, ale nie extra olejovitá, trochu dosladená, s drevom a trochou niečoho dymovo-kadidlového. Ale ako to o sebe čítam, tak síce to tam všetko je, ale predstavila by som si pod tým popisom niečo úplne iné. A tá intenzita je schopná vyklidit stredne veľký štadión (ok, tu trochu preháňam, ale len trochu!!!).
Nord du Nord (WienerBlut)
...pěkné.
A ta sladkost mě právě zaujala v Tvém popisu.
Evokuje mi to vůně na téma gintonic...
Ke všemu - vůně od WienerBlut, co jsem zkoušela, jsou TAK studené svojí podstatou, že pro mě nenositelné...
Tak třeba tahle by byla lepší pro mě
Miru možná, netuším
spíš než gintonic tak ten mentolový bonbón
a chvíli jsem uvažovala, že tam musím připsat i bílé pižmo (cedropižmo) a fialkový odraz, ale bylo by to matoucí, jen stopově podbarvují
Ke značce Wiener Blut jsem se ještě nepropracovala - některé vůně vypadají co do složení dost zajímavě.
Bogue Profumo: Maai
Květinová chypre ve vintage stylu. Aldehydová a hodně živočišná, ale jenom na začátku, potom živočišnost splyne s jasmínem a sladce ovocnou tuberózou a když se k tomu přidá santal a labdanum, vznikne nádherná sytá květinová vůně s koženým podtónem, u které živočišno jenom trochu vystrkuje růžky z mechového větvičníku.
blackviolet Dík za popis! Taky jedna z adeptek na moji poličku
Korsičanka Je to krása. A odstřik bych brala . Má dobrou výdrž, stačí jí málo.
Fath’s Essentials: Tempete d’Automne (Jaques Fath): zacina krasnymi uhlazenymi, nestiplavymi citrusy. Pak se objevi koreni s kvetinami, vse uhlazene a podkreslene jemnym zivocisnem. A prece tam neco trochu v te uhlazenosti vystrkuje ruzky a dela vuni zajimavou. Povedena a elegantni vune
S velkým očekáváním jsem vyzkoušela dvě vůně Ex Nihilo:
Lust In Paradise
Tohle přece znám.. Ano, Delina (Parfums de Marly). Vše, co jsem napsala o Delině, platí pro Lust In Paradis s tím malým rozdílem, že se dotyčná dívka odebrala na prázdniny na Azurové pobřeží a růže nechala doma na zahradě. Radostně letní vůně vyvolávající pocit mořského vánku ve vlasech. Liči je zde trochu výraznější než v Delina, stejně tak pivoňky. Stále se jedná o vůni spíše květinovou než ovocnou, s příjemně dřevitým základem. Vnímám společnou linku i s Fleur Narcotique. A mám dojem, že Quentin Bisch si jak v Delina, tak ve Fleur Narcotique s danými složkami pohrál lépe než Louise Turner v Lust In Paradise. Protože i když se mi Lust In Pardise vlastně líbí, přijde mi chvílemi až moc líbivá..chybí mi něco, co by lehce provokovalo a dráždilo. Prostě Delina u mě vede.
Zdroj: https://www.ex-nihilo-paris.com/shop/perfumes/lust-in-paradise-en/
Viper Green
Galbanum, galbanum a ještě jednou galbanum se najednou přetočilo do podoby neškodného zeleného mýdélka s nádechem citrusů. Mýdlově čistá zelená vůně, příliš jemná pro můj nos.
Zdroj: https://www.ex-nihilo-paris.com/shop/perfumes/viper-green-en/
Nejnovější komentáře k vůním
Nejnovější články