Luna Tak ten je v cajku
Co jste dnes zkoušeli/y za nikovky/exkluzivky?
Fleur Korsičanka ale nee, tak desive to neni, u me je Drakula navzdy tenhle:
Přesně toho jsem si představila, když jsem tu tvou recenzi četla.
Parfums BDK: Crème de Cuir
Úvodními tóny ledově vychlazeného přezrálého sladkého ananasu, bergamotu a zelené mandarinky typově připomene Music For a While bez levandule. V tomhle případě se však ovoce, rozloženého na stole ze santalového dřeva, ozářeného slunečnými paprsky, dotýkají semišové rukavičky dámy se smetanově bílou pletí, která k němu popíjí vanilkově mléčný koktejl.
Parfums BDK: Pas Ce Soir
Je luxusní marmeládou ze sladkých mandarinek, kdoulí, lesních jahůdek a jiného červeného ovoce, lehce okořeněnou jiskřivým zázvorem a špetičkou pepře, aby se po rozvonění proměnila v zářivou bílokvětinovku se slunečným jasmínem, pomerančovým květem a rozumně nadávkovaným kašmeranem na sladce pačuliovém základu s dřevitou ambrou. Jinými slovy Pas Ce Soir je odpovědí, že nejen Francis Kurkdjian umí skvěle pracovat s jasmínem, když na to přijde.
wendulka No u mě je Hotel Transylvania teď "nová Vaiana", tedy vídám to tak 3x týdně...
A ten Pas Ce Soir vypadá lákavě, tak optimisticky.
Times Square (Masque Milano)
Den tepající životem
a já uprostřed něho
úsměv nebe nad světem
na rtech sladko
a v srdci blaho …
Do ovocna vyladěná tuberóza se rozkošnicky uvelebí mezi dřevitě pryskyřičnou nahořklostí a rtěnkově krémovou sladkostí, nechá se prohřívat doteky slunečních paprsků, aby pak pro změnu hřála ona mě … na duši.
Zvláštní, krásná vůně.
Noble XXI Art Deco Cypress (Clive Christian)
Směs hladkého petitgrainu, nahořklého bergamotu a nasládlého pudrového muškátového oříšku přechází na svěží zelený cypřiš, který se uhlazuje prašným cedrovým dřevem prohřátým hořkosladkou ambrou, která mi připomíná labdanovou vanilku z Habit Rouge (Guerlain). Kompozici nelze nic vytknout, složky jsou kvalitní a zpracování dokonalé. Také výdrž a projekci je možné jen chválit, hřejivá vůně ambry se i po 12 hodinách vznáší nad kůží. Jediným nedostatkem tak je cena 350 liber za 50 ml, která je vyšší než cena většiny parfémů značek Stéphane Humbert Lucas, Dusita Paris nebo Areej Le Doré. Zatímco však tyto značky pracují se vzácnými přírodními materiály, například přírodní ambrou, zde je použita pouze syntetická ambra, podobná té, kterou používá značka Amouage. Jinými slovy: podle mě zde není žádná složka, která by ospravedlnila vysokou cenu.
Korsičanka Fleur Luna A znáte upírskou komedii od Polanského Ples upírů ? Ta je výborná
daniela Podle názvu soudím, že jsem viděla, ale nepamatuju se. I když si ho asi pletu se stejnojmenným českým. Já se upírů večer bojím, tak na filmy s nimi už nekoukám - zvlášť, když jsem doma sama
Korsičanka Ten český film byl Svatba upírů.
Ples upírů je odlehčený, trochu parodie, nejlepší je se na film podívat v zimě za tmy, přitom poslouchat meluzínu (samozřejmě s husí kůží )
daniela......v zimě za tmy, přitom poslouchat meluzínu (samozřejmě s husí kůží )
No, právě - i když je to parodie...
ModestMourek To už psal Luca Turin o No. 1 for Women, že celý ten humbuk kolem ní, když byla svého času označovaná jako nejdražší parfém světa, byl marketingový podvod jak z hlediska materiálu na flakonu, tak i použitých parfémových složek. Dokonce to předražení přesně vyčíslil - snad 750 dolarů nebo tak nějak.
wendulka Tak to jsem jako nespokojenec v dobré společnosti. Ale kupce to asi najde, bohaté, kteří chtějí ukázat, že na to mají a zároveň se o parfémy nezajímají, protože za ty peníze by jinak mohli mít několik zajímavějších kousků.
ModestMourek Jj, to zcela určitě.
Carthusia: Corallium
Od značky Carthusia jsem nečekala žádný zázrak, jsou to pěkné, ale ničím neohromující vůně. Ostrov Capri mám zato hodně ráda a musím říct, že i Corallium mě příjemně překvapilo. To Středozemí ve vůni je, ale nijak prvoplánově. Mandarinka a bergamot i s nastrouhanou kůrou jsou schované pod bylinkami a sladkou myrhou. Suché teplé prachové pačuli a nahořklá šalvěj se prolínají do myrhy, až vznikne sladce balzamický a pižmový krém. A nakonec tady je i ten mořský vzduch prosycený vůní cypřišů.
www.toursofsorrento.com
Ex Nihilo: Rose Hubris
Pastelově růžová májová růže se sladkokyselým krémem z liči a s vůní orientálního koření, zřejmě díky pískavici řeckému senu, jehož aroma známe třeba z kari nebo různých směsí arabského koření. Není to sice až tak, že by se májová růže ocitla rovnou v kuchyni, ale ten tón je tady na začátku docela výrazný. Podtrhne ho pryskyřice a pačuli. Až na konci se vrátí růži krémová podoba, tentokrát i s chypre tónem větvičníku.
Fath's Essentials: Bel Ambre (Jacques Fath) - sladké koření s kapkou koňaku a jemně zakouřená sladká ambra, postupně zahalovaná jemnou zapudrovanou kůží (ale ta kapka koňaku zůstala). Ovšem nejkrásnější je dojezd - jemná kůže s pudrově krémovým kosatcem. Na začátku mi připomněla lubinovskou Idole EdT, ale pak se vydala vlastní (a nanejvýš povedenou) cestou.
Green Wheat & Meadowsweet (Jo Malone) - suché, na prach rozdrcené listy s kouřovým oříškovým vetiverem a pak spousta nasládlých zelených fialek na semišovém polštářku.
Fath's Essentials: Bel Ambre (Jacques Fath) - Na začátku mi připomněla frapinovskou Idole EdT, ale pak se vydala vlastní (a nanejvýš povedenou) cestou.
Nemyslíš spíš lubinovskou?
wendulka Taky jsem nad tím přemýšlela, ale i mistr tesař se někdy utne. Já si pletu Blend Oud s Moresque a nevím, proč.
Kdybych Idole neměla na poličce, tak neřeknu.
Asi nějaká momentální dysgrafie, či co...už jdem to opravila (a děkuju za upozornění).
jerry Já to mívám čas od času i v mluvené řeči, že na určitou, jinak známou věc myslím a pak se přistihnu, že říkám něco úplně jiného.
jerry sím ťa, ja som sa uviedla na A. ospevovaním teraz už neviem, či Dune od Chanela, čo bývala moja signature, alebo Coco Mademoiselle od Diora, čo som vtedy dostala ako darček od manžela. Každý predsa vie, že vieš...
Nejnovější komentáře k vůním
Nejnovější články