V této oblasti je pro mě dosud nepřekonanou baletní vůní Diaghilev od Roja Parfums, takže mě pochopitelně zajímalo, jak tohle téma uchopila Keiko u téhle zatím svojí poslední novinky. Ještě ve svěže citrusovém začátku má do dospělé baletky ještě hodně daleko a s černorybízovými bonpari spíš typově připomíná první dvě balerínkové vůně od Les Parfums de Rosine.
Nicméně po rozvonění konečně vtančí naše baletka na jeviště ve svých semišových špičkách. Vlasy ji zdobí okvětní plátky růže a je nalíčená pudrem (bílé pižmo). Kromě samotného tance ji zahřívá trocha teplého kadidla, zatímco mechové tóny v základu celkově jemně zdůrazní sametové vyznění vůně. Tentokrát má i docela slušnou intenzitu a výdrž, nicméně mými favority v téhle oblasti i nadále zůstává Diaghilev a Iris Prima.
V této oblasti je pro mě dosud nepřekonanou baletní vůní Diaghilev od Roja Parfums, takže mě pochopitelně zajímalo, jak tohle téma uchopila Keiko u téhle zatím svojí poslední novinky. Ještě ve svěže citrusovém začátku má do dospělé baletky ještě hodně daleko a s černorybízovými bonpari spíš typově připomíná první dvě balerínkové vůně od Les Parfums de Rosine.
Nicméně po rozvonění konečně vtančí naše baletka na jeviště ve svých semišových špičkách. Vlasy ji zdobí okvětní plátky růže a je nalíčená pudrem (bílé pižmo). Kromě samotného tance ji zahřívá trocha teplého kadidla, zatímco mechové tóny v základu celkově jemně zdůrazní sametové vyznění vůně. Tentokrát má i docela slušnou intenzitu a výdrž, nicméně mými favority v téhle oblasti i nadále zůstává Diaghilev a Iris Prima.