Personál v butiku Caron se sice zaklíná, že přeřazením z fontánových vůní do nové privátní kolekce vůně neprošla žádnou změnou, no já osobně si na základě svojí čichové vzpomínky troufám tvrdit opak. Jasmín v ní je zelenější, mandle zmizely a fialku vystřídaly fialkové kořínky. Co ovšem zůstalo, to je plnokrevná kořenitá rudá růže, zahalená do pačuliového sametu společně s nesladkým pomerančovým květem.
Kapka sladkosti přichází až od propolisové ambry v mechovém základu s tóny chypre a kořenitým santalem. A v čistém parfému je kankánová tanečnice ještě rozvernější. Pro ověření svojí teorie bych samozřejmě potřebovala srovnávací vzorek, nicméně jsem docela nakloněná věřit tomu, že nejen Violette Precieuse se o krůček blíž vrátila původní receptuře Ernesta Daltroffa.
Personál v butiku Caron se sice zaklíná, že přeřazením z fontánových vůní do nové privátní kolekce vůně neprošla žádnou změnou, no já osobně si na základě svojí čichové vzpomínky troufám tvrdit opak. Jasmín v ní je zelenější, mandle zmizely a fialku vystřídaly fialkové kořínky. Co ovšem zůstalo, to je plnokrevná kořenitá rudá růže, zahalená do pačuliového sametu společně s nesladkým pomerančovým květem.
Kapka sladkosti přichází až od propolisové ambry v mechovém základu s tóny chypre a kořenitým santalem. A v čistém parfému je kankánová tanečnice ještě rozvernější. Pro ověření svojí teorie bych samozřejmě potřebovala srovnávací vzorek, nicméně jsem docela nakloněná věřit tomu, že nejen Violette Precieuse se o krůček blíž vrátila původní receptuře Ernesta Daltroffa.