Zelené fíky na dřevěných větvičkách v koženém vaku z nevydělané kozí kůže. Spolu s fíky se v něm nachází i pomerančový květ, ylang ylang, pár fialek a pudrový kosatec. Zní to trochu divoce, ale vyplatí se počkat. Květiny utlumí živočišnost, pár hoblin oudového a ohořelého cedrového dřeva spolu s kořenitým santalem jim dodají hloubku a pižmo všechno uhladí na krémově pudrovou koženou květinovku.
Můj nos se nedrží pyramidy a hned první nádechy patří fíku, nepřezrálému plodu. K němu se po chvíli přidá pomerančový květ v podobě přezrálého pomeranče s živočišným pižmem. Poslední ovocný akord patří malinko banánovému ylang-ylangu, který ten lehce navinulý pomeranč vyvede z ovocného salátu do zlatavé květinové záře. Fialový dojem z vůně stále zůstává, přestože fíky už necítím, spíše neurčitou impresionistickou fialovou kytici. Na řadu přichází nasládlá ambra a dřeva s oudem - přidávají ten zakouřený dojem (jako vychladlé spálené dřevěné uhlíky), kosatec zase na hebkosti. Přestože živočišné tóny ambry, oudu a pižma jsou v základu patrné, paradoxně více "živočišný" byl pro mne ten pomerančový květ v úvodu. Konec je neuvěřitelně uhlazený a krásný. Pokud bych měla vypíchnout pouze pro mne nejvýraznější složky, které vnímám po celou dobu v různé intenzitě bude to pomerančový květ, ylang-ylang a mírumilovný ambrový oud.
Vůně je velmi svůdná, ale ne vyzývavá. Jakoby patřila krásné urozené ženě, obrněné svým majestátem i přirozenou plachostí. Nikdy vám své city nevyjeví na potkání. Ale její vřelé srdce, které k vám přes její zorničky probleskuje, velmi toužíte získat.
Zelené fíky na dřevěných větvičkách v koženém vaku z nevydělané kozí kůže. Spolu s fíky se v něm nachází i pomerančový květ, ylang ylang, pár fialek a pudrový kosatec. Zní to trochu divoce, ale vyplatí se počkat. Květiny utlumí živočišnost, pár hoblin oudového a ohořelého cedrového dřeva spolu s kořenitým santalem jim dodají hloubku a pižmo všechno uhladí na krémově pudrovou koženou květinovku.
Můj nos se nedrží pyramidy a hned první nádechy patří fíku, nepřezrálému plodu. K němu se po chvíli přidá pomerančový květ v podobě přezrálého pomeranče s živočišným pižmem. Poslední ovocný akord patří malinko banánovému ylang-ylangu, který ten lehce navinulý pomeranč vyvede z ovocného salátu do zlatavé květinové záře. Fialový dojem z vůně stále zůstává, přestože fíky už necítím, spíše neurčitou impresionistickou fialovou kytici. Na řadu přichází nasládlá ambra a dřeva s oudem - přidávají ten zakouřený dojem (jako vychladlé spálené dřevěné uhlíky), kosatec zase na hebkosti. Přestože živočišné tóny ambry, oudu a pižma jsou v základu patrné, paradoxně více "živočišný" byl pro mne ten pomerančový květ v úvodu. Konec je neuvěřitelně uhlazený a krásný. Pokud bych měla vypíchnout pouze pro mne nejvýraznější složky, které vnímám po celou dobu v různé intenzitě bude to pomerančový květ, ylang-ylang a mírumilovný ambrový oud.
Vůně je velmi svůdná, ale ne vyzývavá. Jakoby patřila krásné urozené ženě, obrněné svým majestátem i přirozenou plachostí. Nikdy vám své city nevyjeví na potkání. Ale její vřelé srdce, které k vám přes její zorničky probleskuje, velmi toužíte získat.