Vlastním verzi z roku 2018, založenou na růži, santalu a oudu té nejvyšší možné kvality. Verze z roku 2019 doplňuje kompozici o ambrovou tinkturu a používá mírně odlišné složky.
Růže (růžový olej z 80. let ze sbírek ománského sultána Kábúse) následuje po závanu vzdušné kořenité levandule. Přestože vykazuje zelené podtóny, je hutnější a sladší než ta v parfému Malik Al Taif (Areej Le Doré), dokonce v závěru svého půlhodinového vystoupení je díky ylang-ylangu vyloženě marcipánová. Po ní se na scénu dostává stará kůže umazaná od oleje, vytvořená z pravého maisúrského santalu (olej Santal Royale ze 70. let) a kambodžského oudu (směs olejů Kyaratul Mustafa, Qi Nam Khmer V2, Oud Mostafa No. 4 a No. 6). Zvolna se prohřívá živočišností a přibírá tóny dýmkového tabáku. Závěr tvoří hedvábná kůže doplněná sladkým santalovým dřevem. Projekce je střední až slabší, výdrž přesahuje 6 hodin.
Vlastním verzi z roku 2018, založenou na růži, santalu a oudu té nejvyšší možné kvality. Verze z roku 2019 doplňuje kompozici o ambrovou tinkturu a používá mírně odlišné složky.
Růže (růžový olej z 80. let ze sbírek ománského sultána Kábúse) následuje po závanu vzdušné kořenité levandule. Přestože vykazuje zelené podtóny, je hutnější a sladší než ta v parfému Malik Al Taif (Areej Le Doré), dokonce v závěru svého půlhodinového vystoupení je díky ylang-ylangu vyloženě marcipánová. Po ní se na scénu dostává stará kůže umazaná od oleje, vytvořená z pravého maisúrského santalu (olej Santal Royale ze 70. let) a kambodžského oudu (směs olejů Kyaratul Mustafa, Qi Nam Khmer V2, Oud Mostafa No. 4 a No. 6). Zvolna se prohřívá živočišností a přibírá tóny dýmkového tabáku. Závěr tvoří hedvábná kůže doplněná sladkým santalovým dřevem. Projekce je střední až slabší, výdrž přesahuje 6 hodin.