...delikátní med s něžným živočišnem v hebce vzdušně naovocnělé(tiaré) poloze.
A možná i jasmín, jasmínové květy, ale křehoučké jak střípky slídy blyštící se v letním slunci.
Kůže žádná, gardenie žádná.
Absolutně nechci vůni dehonestovat, ale jestli kůže, tak pouze taková ta tenoulinká vrstvička, kterou jsou potažené ne příliš kvalitní boty, které pak nazývá výrobce koženými...
...jenže ona vrstvička se po pár krocích poláme, nakrabatí, popraská a začne pod ní vykukovat materiál nekožený.
A tato, jakože kůže je zalita sladkou politurou, kdy smíchali vodový med s ananasovou šťávou a nacpali do žvýkačkových bublin.
Bohužel s mojí kůží/pokožkou, s mojí chemií propadák
(a to jsem si dle složení od vůně slibovala velmi...)
Rozpraskaná kůže, do níž se pomalu vsakuje hustý terpentýn. Propocené koňské sedlo. Boty farmářky vyuzené kouřem z podzimního pálení listí. Teplá voda z vázy, v níž byly tropické květiny, a omamná vůně jasmínových kvítků proslazených tmavým medem.
Po první hodině koženě terpentýnového a uzeného martyria odkazujícího spíše ke kovbojské tematice se objevily medově sladké květy. Spojnicí mezi těmito polohami je kouřový podtón medu a lehce indolický efekt bílých květin. Teprve v samotném závěru, kdy už vydrží jen med smíchaný s politurou, dokážu vnímat vůni jako příjemnou.
Hustý bílý krém z květinových plátků (gardenie, jasmín a tiaré stejným dílem) promíchaný s medem. Narkotická a opojná kombinace, ze které se až točí hlava. A k této nebesky čisté, květinové kráse se přidává velmi živočišná kůže a kastoreum - opět ve vysoké koncentraci, až se zdá, jako by parfém byl opravdu hodně dlouho uleželý, s patinou starých, prastarých časů. A obě naprosto odlišné polohy spolu harmonicky souzní. Nic neruší, nic nedrhne. Je to dokonalé. V této vůni bych se chtěla utopit :)
Temně medově sladká (leč rozhodně nepřeslazená) krémová směs sytých bílých květin a ylangu, která postupně víc a víc houstne a propadá se do opojného tranzu. Je posazená na živočišné kůži s patinou, která načichla vonným dýmem z pálených pryskyřic a balzámů. Jako lektvar v ozdobné lahvičce umíchaný před pár staletími. Částečně mi evokuje chanelovskou Cuir de Russie, ale vřelejší, plnější, intenzivnější a vintážnější (pokud takové slovo existuje), smíchanou se Santalové (Nishane).
...delikátní med s něžným živočišnem v hebce vzdušně naovocnělé(tiaré) poloze.
A možná i jasmín, jasmínové květy, ale křehoučké jak střípky slídy blyštící se v letním slunci.
Kůže žádná, gardenie žádná.
Absolutně nechci vůni dehonestovat, ale jestli kůže, tak pouze taková ta tenoulinká vrstvička, kterou jsou potažené ne příliš kvalitní boty, které pak nazývá výrobce koženými...
...jenže ona vrstvička se po pár krocích poláme, nakrabatí, popraská a začne pod ní vykukovat materiál nekožený.
A tato, jakože kůže je zalita sladkou politurou, kdy smíchali vodový med s ananasovou šťávou a nacpali do žvýkačkových bublin.
Bohužel s mojí kůží/pokožkou, s mojí chemií propadák
(a to jsem si dle složení od vůně slibovala velmi...)
Rozpraskaná kůže, do níž se pomalu vsakuje hustý terpentýn. Propocené koňské sedlo. Boty farmářky vyuzené kouřem z podzimního pálení listí. Teplá voda z vázy, v níž byly tropické květiny, a omamná vůně jasmínových kvítků proslazených tmavým medem.
Po první hodině koženě terpentýnového a uzeného martyria odkazujícího spíše ke kovbojské tematice se objevily medově sladké květy. Spojnicí mezi těmito polohami je kouřový podtón medu a lehce indolický efekt bílých květin. Teprve v samotném závěru, kdy už vydrží jen med smíchaný s politurou, dokážu vnímat vůni jako příjemnou.
Hustý bílý krém z květinových plátků (gardenie, jasmín a tiaré stejným dílem) promíchaný s medem. Narkotická a opojná kombinace, ze které se až točí hlava. A k této nebesky čisté, květinové kráse se přidává velmi živočišná kůže a kastoreum - opět ve vysoké koncentraci, až se zdá, jako by parfém byl opravdu hodně dlouho uleželý, s patinou starých, prastarých časů. A obě naprosto odlišné polohy spolu harmonicky souzní. Nic neruší, nic nedrhne. Je to dokonalé. V této vůni bych se chtěla utopit :)
Temně medově sladká (leč rozhodně nepřeslazená) krémová směs sytých bílých květin a ylangu, která postupně víc a víc houstne a propadá se do opojného tranzu. Je posazená na živočišné kůži s patinou, která načichla vonným dýmem z pálených pryskyřic a balzámů. Jako lektvar v ozdobné lahvičce umíchaný před pár staletími. Částečně mi evokuje chanelovskou Cuir de Russie, ale vřelejší, plnější, intenzivnější a vintážnější (pokud takové slovo existuje), smíchanou se Santalové (Nishane).