databáze 176696 vůní od 11002 značek a 2162 parfumérů

Love in Paris Nina Ricci

Love in Paris
značka: Nina Ricci
parfumér: Guichard, Aurélien
rok: 2004
určení: pro ženy
hlava: pivoňka, broskev, badyán, banán, hruška, bergamot, růže
srdce: meruňka, fialka, jasmín, anýz
základ: pižmo, dřevité tóny
Diskuze:
Komentáře k vůni (4)
Avatar
jerry (09.5.2021 )

Chladivé kytičky - dopředu se dere růže. Vůně teple chladivá (nebo chladivě teplá?), osvěžující. Občas se objeví takový mentolový závan. Akorát se bojím bolehlavovitosti.

Avatar
Dalia (22.2.2018 )

Milující svět …

Slunečný den mě obejmul kolem ramen, s láskyplnou něhou hladí mé já a protože ví, jak miluji vůně, připravil si pro mě mnohá potěšení … s tichou něhou zavoní pivoňka a vykouzlí na tváři zasněný úsměv. A hned je tu trocha ovocné rozvernosti! Mladost ukrytá v oranžových líčkách meruněk a sladkostí kypící žluté hrušky nedají chuti spát. Škádlivá hravost pro pár vzácných chvil, touha roztáhnout křídla a vzlétnout k blankytu nad hlavou … a potom jasmínem svedená k myšlenkám touhy.
Koktejl chutí, barev a vůní. Skladba o květinách, ovoci a doteku dřev, v níž se zrcadlí milující svět.

Avatar
evik77 (07.6.2017 )

Je to rozpustilá holka! To Vám na ni musím prásknout. Tváří se jako netýkavka bez zájmu a podle flakonu byste to do ní neřekli. Ale ve skutečnosti je romantická, škádlivá. Je jako slunné léto. Sundejte si boty, šlapte bosy v trávě s tváří natočenou ke slunci a čerpejte tu energii, tu veselost… Jako doplněk použijte dobrou náladu. Nemáte? Nevadí! Love in Paris ji dokáže přivolat. Kombinace meruněk, dřevitých tónů a lehounkého mýdla na pozadí. Na jaro a léto pro mě ideální.

Avatar
wendulka (18.2.2017 )

V prvních minutách se vskutku tváří jako romantická ovocenka a pozve vás na ovocný salát s kompotovanou hruškou, přezrálým banánem a broskví, osvěžený bergamotem a kořeněný větrovým badyánem. Po rozvonění bohužel k mé smůle romantickou chvilku pro zamilované poněkud naruší laciné strouhané jasmínové mýdlo, které na mně vyloženě čpí.

Zmizí teprve v základu, kdy se s pomocí něžných fialek a bílého pižma, podbarvených vůní zralých meruněk vrátí opět do romantické polohy. V této fázi už si v ní umím tu jakože zasněnou dívčinu v rozevlátých šatech, pobíhající v reklamě po Eiffelovce představit. No v mém případě se z toho láska zejména kvůli tomu mýdlu ve střední části rozhodně nekoná.